קורת חיים – ראיון העבודה הוא כלי קבלת החלטות

דך הבית » חינם – קורות חיים תבנית חינם! » קורת חיים – ראיון העבודה הוא כלי קבלת החלטות

ראיון העבודה הוא כלי קבלת החלטות

ראיון העבודה הוא כלי קבלת החלטות

לאחר ששלחת את קורות החיים שלך וזומנת לראיון עבודה  למראיין יש בסך הכול 20 דקות להכירך ולהתרשם ממך, ובנוסף לכך להחליט אם קבלתך לעבודה תהיה החלטה טובה עבוד הארגון והמעסיק. לכן, רוב המראיינים מתבססים בראיון על נקודות בסיסיות כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

כאשר הנכם מגישים מועמדות לעבודה מסוימת, יבקשו מכם, ברוב המקומות לעבור מרכז הערכה ו\או ראיון עבודה אישי, על מנת שיוכלו להעריך את הפוטנציאל שלכם לעבוד בחברה וכן לבדוק האם אתם מתאימים לאופי העבודה של הארגון.

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה

תבנית קורות חיים עם תמונה

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון
ILS 9.99 Details

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון

פורמט קורות חיים למערכות מידע

פורמט קורות חיים מעוצבים pro עסקים
ILS 29.99 Details

פורמט קורות חיים מעוצבים pro עסקים

פורמט קורות חיים לדוגמא ניהול

למה אנחנו?

כדאי מאוד לקרוא מידע בסיסי על העבודה אליה אתה מתראיין. באמצעות מידע זה תוכל להראות כמה אתה מתאים לעבודה זו על סמל ניסיונך האישי וכישורייך. המעסיק ירצה לדעת למה כדאי לו להעסיק אותך, ועל כן חשוב שתתאים לצורכי החברה.

 

הישגים אישיים

עבדת בעבר במקום ששווה להזכיר? שרתת בצבא בתפקיד שאולי יתאים לעבודה זו? אל תחשוש לשתף את המראיין במידע זה. הצג עצמך כאחד שמאוד מעוניין לעבוד בחברה ושהנך מתאים אליה.

אל תחפור

ראיון העבודה מורכב משאלות ותשובות , ממש כמו דו שיח. חשוב להקשיב לשאלות עד סופן ולענות עליהן בקצרה. לא צריך להרבות במילים במקומות שאין צורך בכך. אם המראיין מראה סימן שהוא רוצה שתוסיף עוד מידע, תרחיב ותספר, עשה זאת – בלי לחפור יותר מידי!

עבודות קודמות

גם אם לא היה לך טוב בעבודה הקודמת, לא הסדרת עם הבוס הקודם שלך או שהאוירה בעבודה לא התאימה לך – זה לא המקום לדבר על דברים אלו. ספר על הדברים שלמדת בעבודה הקודמת, על הדברים שעשית שם והצג אותה באור חיובי. מרואיין שמקטר כבר בראיון הראשון, ייתפס בעיניי המראיין כטיפוס שאולי לא יהיה כדאי להעסיקו בחברה.

שאלות על החברה?

תמיד טוב להראות למראיין התעניינות במקום העבודה שאליו אתה מתראיין. שאל שאלות על מקום העבודה, הראה נכונות להכיר ולדעת עוד קצת על מקום העבודה החדש.

תכונות אישיות

שתי השאלות שכולנו אוהבים לשנוא. מה התכונות החזקות\חלשות שלי? רוב המרואיינים מציגים תכונות חולשה כמו “פרפקציוניסט” או “וורקוהוליק” ובך מציגים תכונות אלו באופן חיובי. תשובות כאלה אינן מרשימות את המראיינים, כי סביר להניח שהן שמעו אותן בעבר והן נדושות. כדאי יותר להציג תכונה חלשה בי שהייתי רוצה לעבוד עליה ולשפר אותה, וכן גם לתאר מה אתה עושה בכדי לשפר תכונה זו.
לא בטוח שהמראיינים מתעניינים באמת בחולשות שלך – יותר בטוח שהם ירצו לראות איך אתה מתמודד עם השאלה ומה זה מעיד עליך.

טלפון סלולארי

אחד הדברים הכי רעים שיכולים לקרות בראיון זה צלצול הטלפון הסלולארי. זה מעיד על חוסר רצינות ולא מכבד את המראיין. כבה את הטלפון לפני כניסתך לראיון כדי למנוע את אי הנעימות.

מה אתה אוכל?

כמו שטלפון סלולארי לא מראה על כבוד ויותר מראה על חוסר רצינות, גם לעיסת מסטיק לא תעשה לך כל טוב במהלך הראיון. בשום אופן אל תיכנס עם מסטיק לראיון !

 

האם זו האמת?

ראיון העבודה הוא לא התחנה הסופית בדרך לעבודה הנחשקת. כל מידע שתעביר למראיין במהלך הראיון, ייבדק ויאומת – אל תשקר! לא כדאי כבר בראיון הראשון להסתבך בשקרים, כי בסופו של דבר עם מתגלים, מהר יותר משתחשוב, וראיון העבודה שלך ייפסל.

×