חזרה לעבודה אחרי לידה ומציאת עבודה ידידותית לאמהות

אימהות רבות בישראל מתקשות למצוא את עצמן בחזרה בשוק העבודה אחרי הלידה. החופשה הארוכה, הלילות הלא פשוטים והרצון להעניק לתינוק הרך את כל האנרגיה ואת כל שעות היממה גורמים לנשים רבות למשוך את חופשת הלידה עוד ועוד. בסופו של דבר נוצר מעגל שמזין את עצמו שבו האם הטרייה מתעכבת עוד ועוד בבית מבלי לחפש עבודה וככל שעובר הזמן, כך המשימה הולכת ונהיית קשה יותר. חשוב לציין כי החזרה לעבודה חשובה לא רק לאם כי אם גם לתינוק. כדי שהאם תוכל להעניק לו כל מה שהיא יכולה, עליה להטעין את המצברים שלה ולדאוג לו רק לרווחתו, אלא גם לרווחתה שלה. אי לכך עליה לדאוג לעצמה לזמן פנוי בו תוכל לנקות את הראש ולפנק את עצמה וכמובן שגם לחזור להיות יצרנית ופעילה בתחום הקריירה.

פורמט קורות חיים מעוצבים pro
ILS 29.99 Details

פורמט קורות חיים מעוצבים pro

פורמט קורות חיים המתאימים למגוון רחב של מקצועות

קורות חיים של מלצר/ית
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מלצר/ית

קורות חיים מעוצבים למורים ומשרד מחינוך

תבנית קורות חיים pro
ILS 29.99 Details

תבנית קורות חיים pro

קורות חיים מעולים לדוגמא

לרוע המזל נשים רבות שוכחות את עצמן ומקדישות את כל כולן לטיפול בתינוק ובסופו של דבר מאבדות את עצמן ולא מצליחות לחזור לשגרה גם לאחר שנה שלמה. אנחנו כאן כדי ליידע אתכן שאפשר גם אחרת ואפילו רצוי. לא כל עבודה כרוכה בוויתור וישנו מגוון של עבודות שניתן לשלב עם אימהות ללא שום קושי.

לצאת מהבית ולשאוף אוויר

אז איך חוזרים באופן היעיל ביותר לעבודה? ובכן, ראשית יש להבין שלא תמיד התפקיד הקודם שמילאה האם בהכרח יתאים לה גם לאחר הלידה. אי לכך, יש לבחון מה הם הדברים החשובים ביותר לה במציאות החדשה. על כל אם צעירה למפות את הנקודות החשובות לה ביותר מבחינת הזמינות, האחריות וכמובן שגם שעות העבודה. כיום בשוק העבודה ישנן אינספור משרות שניתן לבצע מהבית, ישנן משרות שניתן לעבוד בהן במשמרות, מגוון רחב של עבודות לילה, משרות שונות שלא בהכרח מחייבות נוכחות פיזית יומיומית במקום העבודה ועוד. שוק העבודה הישראלי מתחשב מאוד באימהות לתינוקות וראיה לכך ניתן למצוא בכל אותם מוקדי עבודה שבהם פועל גן ילדים ושקיימים בהם חדרי הנקה, החתלה או שאיבת חלב.

הנקודה החשובה ביותר שיש להבין היא שבשלב מסוים האם תצטרך לחזור לשוק העבודה בכל מקרה ולכן מומלץ שלא לדחות יותר מדי את החזרה לעבודה כיוון שככל שיחלוף הזמן, העניין יהפוך לקשה יותר.

ומי תניק את הילד?

במידה ומה שמדאיג אתכן זה ההנקה, הרי שאל לכן לדאוג. כיום ניתן בקלות רבה לשאוב חלב מהשד ולאחסן אותו בתנאים נאותים מבלי שיתקלקל למשך שעות רבות. בעזרת משאבות חלב ניתן לתת למטפלת של התינוק או לקרוב המשפה שאמון על הטיפול בו בזמן שאתן בעבודה מלאי מספיק של חלב אם כדי להזין את התינוק באופן האולטימטיבי.

×