מה חשוב בחיפוש עבודה בתחום השיווק

 

תחום השיווק הוא אחד המרתקים בשוק התעסוקתי של מדינת ישראל. כאשר מוצאים בו משרה, מובטחת עבודה מאתגרת בכל קנה מידה, שכר נאה ומגוון אפשרויות קידום. אלא שלפני שכל אלה יתרחשו הלכה למעשה, נדרש להשקיע מאמצים לא מבוטלים במציאת משרה הולמת, שתתאים לכישורים ולרצונות של מחפש העבודה.

תחום השיווק נחשב לתחום פורה במיוחד כיום. זאת ועוד, בעידן האינטרנט המהיר, הרשתות החברתיות והתפתחות תקשורת ההמונים, הביקוש לאנשי שיווק מקצועיים רק גובר. אלא שכך גם לגבי מספר מחפשי העבודה בתחום. כאשר על כל משרה המוצעת בתחום יש אינספור קופצים, כיצד ניתן להיות זה שיקפוץ הכי גבוה, וינחת כאשר המשרה בידיים שלו?

קורות חיים לשיווק ומכירות
ILS 19.99 Details

קורות חיים לשיווק ומכירות

כתיבת קורות חיים מקצועית הייטק

דוגמת קורות חיים רפואה
ILS 9.99 Details

דוגמת קורות חיים רפואה

קורות חיים לדוגמא רפואה

קורות חיים לדוגמא – כלכלן
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – כלכלן

פורמט קורות חיים לדוגמא סטודנטים

חשיבותו של שיווק עצמי

באופן מעט אירוני, אחד המפתחות למציאת עבודה בתחום השיווק הוא לא אחר מאשר שיווק עצמי. אלא שלא כל אדם יזכה להגיע לפגישת העבודה המיוחלת עם המעסיק הפוטנציאלי, ולספר על כל אחד מיתרונותיו על פני מועמדים אחרים, לכאורה או שלא. לכן, מומלץ מאד להשקיע מאמצים לא מבוטלים בכתיבת מסמך קורות חיים מוקפד, שמדגיש השכלה או ניסיון קודמים בתחום השיווק, תכונות שיכולות לסייע בעבודה או כל דבר אחר הרלוונטי לגביה. מסמך נכון יסייע לעבור את הסינון הראשוני, שיש שמגדירים כמורכב מכולם.

בעת שליחת קורות חיים, מומלץ להוסיף מכתב מקדים קצר, שיפרט את מידת ההתאמה של המועמד לתפקיד המוצע, יסביר מדוע לדעתו הוא מתאים לו וכן הלאה. חשוב להיות ממוקדים, ולהבין כי שימוש נכון בכלי זה הוא מפתח עיקרי להצלחה: ממש כמו בתחום השיווק עצמו, מכתב מקדים ומסמך קורות חיים תמציתיים ויעילים יכולים למשוך את תשומת הלב המלאה של המעסיקים, ולהעניק למועמד יתרון משמעותי על פני אחרים הפונים לאותה משרה.

יתרונות השימוש באינטרנט

בשנים האחרונות, הפך האינטרנט לאחד הכלים המובילים למציאת עבודה בכל תחום, ובכלל זה שיווק. יש אתרי דרושים כלליים וישנם אתרים יעודיים לדורשי עבודה בשיווק. היתרונות בחברות השמה שמתמחות בתחום אחד הן רבות. המשרות המוצעות יהי תמיד ממוקדות ומתאימות במיוחד לתחום בפרסום והשיווק. חברת ההשמה דורשת מהמעסיקים איפיון מפורט עבור המשרה וכך יכולה להתאים בין דורשי העבודה למעסיקים בהתאמה גבוהה יותר מאשר חברות השמה כלליות. בנושף חברות השמה ממוקדות ממפות את הרשתות החברתיות בכלל ובעיקר את רשת הלינקדאין בחיפוש משרות מוצעות כך שלמעשה הם עושים עבורכם חלק ניכר מהעבודה באיתור המשרות. רישום לחברת השמה הוא כלי עזר הכרחי בחיפוש עבודה.

×