למצוא עבודה בתחום עיצוב גרפי

עולם העיצוב הגרפי הינו אחד התחומים המבוקשים והנדרשים ביותר בכל תחומי התעסוקה כיום. בין אם מדובר בעיצוב גרפי לחברות או לגופים פרטיים, היכולת ליישם עיצובים יצירתיים לאתרי אינטרנט ולמגזינים, ללוגואים ואפילו לכתבות מרכזיות בעיתונים השונים הינה בעלת עוצמה אדירה עבור בוגרי לימודים של עיצוב גרפי.

עומדים לפני לימודי עיצוב גרפי ומתלבטים?

אם אתם שוקלים לימודים בתחום של עיצוב גרפי אבל חוששים להיוותר מובטלים בתום הלימודים, אם אתם שואפים גבוה אבל לא יודעים כיצד להתקדם, אם זה עתה סיימתם את הלימודים של עיצוב גרפי ואתם מבולבלים – אין ספק שאינכם לבד. בפוסט הבא יפורט מגוון רחב של המלצות שיסללו לכם את הדרך להצלחה.

תבנית קורות חיים pro
ILS 29.99 Details

תבנית קורות חיים pro

קורות חיים מעוצבים להדפסה

קורות חיים לדוגמא – כלכלן
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – כלכלן

פורמט קורות חיים לדוגמא סטודנטים

קורות חיים לסטודנט
ILS 19.99 Details

קורות חיים לסטודנט

דוגמא כללים לכתיבת קורות חיים

עיצוב – כי הכל מתחיל מאסתטיקה

עולם העיצוב מעולם לא הפסיק להעסיק את האדם בתחומים כגון אופנה ומראה פנים של הבית, עיצוב המראה החיצוני שלנו ולמעשה- כמעט כל תחום בחיינו מחייב עיצוב של האלמנטים המרכיבים אותו. עולם העיצוב איננו אלא השילוב האולטימטיבי בין אמנות לבין שיווקיות ולכן אין זה אלא מתבקש כי עולם העיצוב יהיה חלק מחיינו בכל תחום: החל מהאכילה והשתייה, דרך הביגוד שלנו ועיצוב הבית ועד לעיצוב הלוגו העסקי של החברה.

ענף העיצוב הגרפי כולל בתוכו מגוון רחב של  תחומים כגון שרטוט ורישום, איור וציור, כתב – מהפן הטכני והיצירתי; תחומים כגון חשיבה שיווקית, יכולת גיבוש ערכי השירות או המוצר המעוצב והעברת מסר ברור ונקי – מהבחינה השיווקית והן חופש מחשבתי לצורת יצירת האסוציאציות העשירות ביותר לעיצוב המוצר או השירות.

בניית קריירה כמעצב גרפי

בעידן הפוסט מודרני המתקדם בו אנו חיים ידוע כבר לכולם כי אין די בתואר אקדמי על מנת לשגשג מבחינה מקצועית. יתרה מכך, גם הכשרון לבדו אינו עומד לו לאדם בראיון הקבלה לעבודה בחברות מצליחות בתחומים השונים. מה יכול לעשות בוגר לימודי עיצוב גרפי המעוניין להשתלב בתעשייה ואינו יודע מהיכן להתחיל?

תיק עבודות עשיר ומקצועי

כמו בכל תחום אמנותי אחר, תיק עבודות הוא כרטיס הביקור, הוא תעודת הגמר ולמעשה הID  שלך. בהצגת תיק עבודות מושקע, יצירתי, דינאמי ומעניין בראיון העבודה שלך אתה למעשה סולל לעצמך את הדרך להצלחה. ככל שתיק העבודות שלך יהיה מקצועי יותר, מעניין יותר, דינאמי, חי והכי חשוב – מקורי; יצירתי ומשקף את יכולותיך – כך תעלה את הסיכויים לקבלה לעבודה.

חבר מביא חבר

גם בישראל של שנות ה 2000 שיטת ה”חבר מביא חבר” הינה עדיין אחת השיטות הנפוצות ביותר לקבלה לעבודה. עוד בתחילת הלימודים רצוי לשמור על קשרים חיוביים עם צוות המורים, עם האושיות המוכשרות שבתחום, עם אנשים בתפקידי מפתח ולמעשה עם כל מי שעשוי לקדם אתכם בשלב זה או בעתיד. “מינגלינג” הוא לא מילה גסה! הרשו לעצמכם לקשקש ולצחוק, לנסות ולבדוק את אנשי המקצוע בתחום ואת עמיתיכם לספסל הלימודים כך שברבות הימים תוכלו לסייע אחד לשני ולהתקדם על ידי המלצות הדדיות.

כרטיס ביקור מקצועי

בין שאתם מעוניינים להתפתח בתחום העיצוב כעצמאיים ובין אם אתם שואפים להתקדם לתפקידי מפתח מרכזיים בחברות העיצוב, הפרסום והתקשורת המצליחות ביותר בארץ ובעולם כולו, לנהל רשתות עובדים ולקדם קמפיינים מקצועיים של החברה, מעצב גרפי אמין ומקצועי יגיע לכל מקום עם כרטיסי ביקור מוכנים. על כרטיס הביקור המקצועי שלך להיות הייצוג הנאמן ביותר לכשרון הייחודי שלך ולשקף ככל הניתן את ייחודיותך ואת היתרון העילאי שלך על פני האחרים.

רק אתה כמעצב גרפי יודע מה היא ייחודיותך על פני כל המעצבים האחרים בתחום, רק אתה יודע כמה טוב המוצר שלך ומה אתה יכול להציע ללקוחות שלך. כדי שמעסיקים יתרשמו מאופן העבודה שלך ומהמקצועיות שלך, כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לקבל הצצה לעולם העיצוב שלך וכדי שהאדם הבא שירצה עבודת עיצוב מקצועית כמו שרק אתה יודע לתת, חשוב כי תמיד יהיו לך בכיס כמה כרטיסי ביקור מקוריים ועדכניים שלך הכוללים את מרב הפרטים הנדרשים ליצירת קשר וכן את אמצעי התקשורת בהם אתה זמין ביותר, בין שמדובר במייל, פלאפון, טלפון או אתר אינטרנט דרכו ניתן להשאיר פניות.

אתר אינטרנט מקצועי

העידן האינטרנטי מציע לכולנו מגוון הזדמנויות שיווק. באמצעות אתר אינטרנט עדכני אנחנו יכולים להגיע ללקוחות ברחבי העולם כולו –  ככל  אשר ידי האינטרנט מגיעות, וידיה של הרשת האינטרנטית מגיעות רחוק מאוד. תוך שניות ספורות, תוכלו להרכיב לעצמכם מאגר לקוחות זמין בכל רחבי העולם, לקבל הזמנות ולהוציא עבודות ברמה גבוהה ללקוחות ברחבי העולם כולו.

על מנת ליצור לעצמכם מאגר לקוחות עשיר ונרחב, על מנת לספק שירות איכותי ללקוחות שלכם בכל רחבי הארץ וכדי לאפשר ללקוחות פוטנציאליים חדשים לפנות אליכם בכל רגע בו הם צריכים את שירותיכם – בנו אתר אינטרנט ייצוגי המהווה מראה של הכשרון הייחודי שלכם. השתמשו בידע שרכשתם במשך הלימודים על מנת להעביר באתר האינטרנט את המסר הנקי, הברור והישיר ביותר ללקוחות שאתם רוצים: בין אם מדובר בחברות גדולות או בלקוחות פרטיים, בין שאתם מעוניינים לעבוד עם דגש על איכות או על כמות – בנו לעצמכם תכנית עסקית (לבד או באמצעות איש מקצוע) ובנו לפיה את האתר שלכם.

כך תתכוננו לראיון עבודה

ראיון עבודה הוא סיטואציה מרגשת ומלחיצה עבור כל אחד, במיוחד כאשר מדובר בתחום בו אנו רואים את עצמנו ראויים להתקבל ושואפים להתקדם בו. על מנת להתכונן כראוי לראיון העבודה יש להכין מראש את תיק העבודות כך שייצג אתכם בצורה ייחודית ורבת רושם. לשם הכנת תיק העבודות ניתן להיעזר באיש מקצוע המכיר את התחום ויכול לקדם אתכם להצלחה. איש מקצוע בעל ניסיון בתחום יוכל להכין אתכם לקראת ראיון העבודה תוך עבודה על שאלות נפוצות בראיונות העבודה בתחום, שאילת שאלות באופן עצמאי, הגדרת המטרות האישיות שלכם ועוד. החשוב יותר מכל לפני ראיון עבודה הוא להתאזר בסבלנות, לנשום עמוק, ולהאמין בכישרון הייחודי שלכם.

×