תהליך חיפוש עבודה – ההתחלה

דך הבית » חינם – קורות חיים תבנית חינם! » תהליך חיפוש עבודה – ההתחלה

טוב אז הגעתם למסקנה כי זה הזמן הנכון לחפש עבודה. נמאס לכם מהעבודה הנוכחית? פוטרתם? המשכורת שלכם נמוכה? לא חסר סיבות. וגם זה בסדר. רק אל תחליפו עבודה כל שני וחמישי, כי זה לא יהיה לטובתכם.

תהליך חיפוש עבודה - ההתחלה

אז הנה כמה שאלות:

שאלות:

מה עושים בנדון? ומהיכן מתחילים?

כיצד נכין את קורות החיים שלנו? מה נרשום ומה לא נרשום בהם?

איפה כדאי לנו להתחיל לשלוח את קורות החיים?

יש לי כבר קורות חיים מעודכנים אבל איך נגיע למעסיק הנכון?

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון
ILS 9.99 Details

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון

פורמט קורות חיים למערכות מידע

קורות חיים של מתכנת/ת
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מתכנת/ת

כתיבת קורות חיים מקצועית

קורות חיים לעבודה סוציאלית
ILS 19.99 Details

קורות חיים לעבודה סוציאלית

פורמט קורות חיים לדוגמא נדלן

תשובות:

קודם כל נחליט…אנחנו עוזבים את מקום העבודה שלנו או לא? לאחר שאנחנו שלמים עם ההחלטה. וכמובן שאנחנו לא מדברים על מפוטרים שלצערנו זו בשורה לא כל כך נעימה. ופה אין יותר מדיי ברירות. חייבים להתחיל לחפש מקום עבודה ומהר. אבל אני ממליץ לכם תמיד “לחוש” את השוק. לדעת מה קורה. האם אנחנו בתקופת משבר? האם מצב החברה יציב וטוב? האם יש הרבה מפוטרים לפניכם או הרבה מתפטרים? משהו לא כל כך תקין במקום העבודה. ולכן כדאי לבדוק טוב טוב את השוק ולהקדים תרופה למכה. והמכה הזו לא כל כך נעימה. כך גם תראו כמה אתם שווים בשוק ומי יודע אולי תהיה לכם הזדמנות להתקדם ולהתפתח במקום אחר ממש מהתחלה, מה שלא היה לכם במקום הנוכחי. אז מה עושים? בואו איתי לשלב השני.

מזל טוב! או לא נורא…(תלוי בסיטואציה) אתם כישרוניים אני בטוח שתמצאו מקום טוב שידע להעריך אתכם ואת יכולתכם. מה שבטוח אתם תמצאו עבודה. קודם כל תאמינו בעצמכם וזה רק עניין של זמן. אז לענייננו…

יש סדר מסוים שמומלץ לרשום או לפחות כך שאלתי וביררתי בסקר שבצעתי עם אנשים בתחום (משאבי אנוש) שאמרו לי מה הם קודם כל קוראים ומה הם מעדיפים להשאיר לסוף ומה הם בטוח לא רוצים לקרוא.

אז ככה יש לרשום לפי הסדר הבא מלמעלה למטה.

פרטים אישיים:שם מלא, ת.ז, תאריך לידה, כתובת מצב משפחתי, טלפון, פלאפון וכמובן דואר אלקטרוני.

ניסיון תעסוקתי:שם חברה עם השנים שעבדתם בה. כולל מה הדברים שעשיתם בזמן עבודתכם. יש להתמקד במיוחד בדברים שאתם ממש טובים בהם. וככה לרשום את החברות שעבדתם בהם בתחום הרלוונטי מהסוף להתחלה.

הסמכותאיזו הסמכה יש לכם כולל תעודות.

קורסים והשכלה:מה הקורס האחרון שעשיתם ואיפה כולל את השנים מהסוף להתחלה.

ידע נוסף:אפשרי לרשום בקצרה את הידע הנוסף שיש לכם.

שירות צבאי:יש לרשום את השנים, באיזה חיל ואת הדרגה. כמובן שאם שירתתם בתחום שהיום אתם מתעסקים. מומלץ לפרט בקצרה.

שפות:מומלץ לרשום באילו שפות אתם שולטים.

מעבר לזה אני ממליץ לעיין בעוד מדריכים ברשת.

טוב לאחר שהכנתם קורות חיים…מה נשאר לנו? אהה כן. צריך לחפש אתרים טובים שעובדים עם חברות השמה, מיקור חוץ וחברות כח אדם. עם מאגר טוב ואיכותי. יש כמה אתרים טובים כאלה בארץ.

אז כבר יש לכם קורות חיים מוכנים ומעודכנים. ואתם רוצים לשלוח קורות חיים. יש שתי אופציות. יש אתרים שאתם שולחים ישירות לחברות ויש אתרים שאתם שולחים לחברות כח אדם וחברות השמה. חברות הללו ידאגו כבר להגיע להרבה חברות ואפילו חברות המובילות בארץ. אל תשכחו להיות זמינים בפלאפון…

×