קורות חיים לדוגמא – איך לרשום קורות חיים מוצלחים

דך הבית » קורות חיים לדוגמא – איך לרשום קורות חיים מוצלחים

מאוד חשוב להקפיד על סדר בקורות חיים ועל סדר מסוים.

יש לרשום בגוף שלישי. ניהול צוות פיתוח ולא ניהלתי צוות פיתוח.

מה ההישגים שלכם? הגדלת מכירות דוגמא.

הדבר הראשון שמגייס קורא כשפותח את קורות החיים שלכם, הוא בדרך כלל הניסיון המקצועי ובעיקר את התפקיד האחרון שביצעתם. לכן וודאו ששיווקתם את עצמכם כמו שצריך.

תמתגו את הניסיון התעסוקתי שלכם אם עבדתם בחברת “מותג” למשל אם עבדתם בחברת HPבמיקור חוץ אצל חברה פחות מוכרת. יש למתג את HP כחברה שעבדתם בה.

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון
ILS 9.99 Details

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון

פורמט קורות חיים למערכות מידע

קורות חיים אבטחה
ILS 19.99 Details

קורות חיים אבטחה

פורמט קורות חיים מרשימים

איך כותבים קורות חיים לעורך דין
ILS 19.99 Details

איך כותבים קורות חיים לעורך דין

פורמט קורות חיים לדוגמא עורך דין

לגבי כישורים אישיים, מוטיבציה, אסרטיבי וכו’… אם קורות החיים שלכם קצרים ובקושי אתם מצליחים למלא עמוד אחד. אז זה תמיד טוב לשים את זה לקראת הסוף. אם קורות החיים שלכם גלשו לדף רביעי ואין לכם יותר מקום…אל תפחדו לצמצם את החלק הזה. גם ככה רוב רובם לא יקראו את זה.

אם קורות החיים שלכם מפוצצים במידע. אל תפחדו למלא שני עמודים. אבל אל תגלשו ליותר מזה. כי בעמוד השלישי סביר להניח שהצלחתם להרדים מישהו במשאבי אנוש. ולא זו המטרה. ולכן אם אתה לא ראש ממשלה או בכיר בדירקטוריון אין טעם למלא יותר משני עמודים. תנו למקצועים לעשות את העבודה שלהם. הם בטוח יצליחו לשדרג את קורות החיים שלכם.

אל תשאירו חורים בקורות חיים שלכם. תרשמו את כל השנים מרגע שחרורכם הצבאי.

לגבי ידע בכלים טכנולוגיים. אין טעם לפרט אותם בקורות חיים מחוץ לניסיון הטכני. זה עוד משהו שיגרום לעייפות.

אם רשמתם את קורות החיים שלכם באנגלית. אנא תדאגו לעשות גם בעברית. יש פרטים טכנולוגים שהולכים לאיבוד בשפה האנגלית שבשפה העברית הם מובלטים. יש מקומות עבודה שדורשים קורות חיים באנגלית ולכן אפשר לשלוח להם את קורות החיים באנגלית.

כתבתם מלל נוסף בשביל להרשים את הצד השני? מממ… אז זהו שזה תלוי בכמה גורמים. אם קורות החיים שלכם מעניינים יש מצב שהם יעברו למלל שרשמתם. אם המלל הוא קצר וקולע ובטח שלא חוזר על עצמו אז מישהו בטוח יקרא את זה. ההמלצה, לא יותר משניים שלושה משפטים.

ניסוח מחודש של קורות החיים יוכל להוביל אותך לשינוי ניכר.

אל תשאירו חורים בקורות חיים שלכם. אם עבדתם לדוגמא משנת 2000 עד שנת 2010 ולא רשמתם מה עשיתם בשנים 2004 – 2006. זה מושך את תשומת לב של המעסיק לכיוון השלילי. המטרה שלנו שהוא ייצור אתכם קשר ולא יעביר את קורות החיים שלכם לארכיון שלו.

דבר מאוד חשוב… שימו לב שאתם כותבים את קורות החיים שלכם ללא שגיעוט קטיב. זה לא יראה טוב ולא מקצועי. המלצה שלנו, תנו לחבר או לקרוב משפחה לקרוא את קורות החיים שלכם לפני שאתם שולחים. עוד חוות דעת לא תזיק.

מומלץ לא לציין פרטים לא רלוונטיים. למשל, למשרת היי-טק אין להוסיף יתר על המידה על שירותכם הקרבי בשטחים. לעומת זאת, למשרת אבטחה ניתן להוסיף ולפרט על השירות הצבאי הקרבי.

מומלץ לא להכניס לקורות החיים עבודות זמניות מתקופת התיכון (אלא אם הן רלוונטיות למשרה), לימודים שקדמו לתיכון, ציוני בגרות ופסיכומטרי, רשימת כישורים שאינם רלוונטיים לתפקיד ותחביבים (אלא אם רלוונטיים או יכולים להשאיר רושם חיובי).

וממש לפני הסוף, אל תשכחו לשמור את קורות החיים שלכם בשם “תקין” כמו “”AviCVולא “קורות חיים מתוקן”.

לפני שליחת קורות החיים שלכם. אם אתם נמצאים ברשת חברתית, פייסבוק, לינקדין וכדומה וודאו שהתמונה שלכם ייצוגית ולא כתבתם שם משהו מפליל כי היום בעידן הגוגל. כולם מגוגללים עליכם ברגע שהם רוצים לדעת עליכם עוד מידע.

 לסיכום

קורות החיים שלכם, זה כרטיס הביקור שלכם. וודאו שהוא יהיה נקי, מסודר, לא צפוף, ללא שגיאות כתיב ובטח לא מסורבל ועמוס. ולכן הקפידו על סדר של פרטים אישיים, ניסיון תעסוקתי, השכלה וכו’. ללא קישוטים מיותרים. ודאו שלא רשמתם יותר מעמוד וחצי או שני עמודים אבל אל תצמצמו לחצי עמוד במיוחד שאתם עובדי היי-טק ויש לכם ניסיון של לפחות 5 שנים. אנו בעידן אלקטרוני. לא לשכוח לרשום מספר פלאפון עדכני והמייל שלכם. על מנת שהמעסיק יוכל ליצור קשר איתכם לאחר שהתרשם מכם. מכאן נשאר לנו לאחל לכם בהצלחה!

×