קורת חיים – הפקת אירועים

קורות-חיים-לדוגמא-הפקת אירועים

הפקת אירועים

מפיקי אירועים הם מנצחים בקונצרט העדין אשר נקרא אירוע. כל אירוע הוא שונה בתכליתו ובאופיו, אולם על המפיק להיות המשגיח מלמעלה על האירוע וחולש על כל חלק וחלק בשלם הגדול.
מפיקי חתונות אחראים על היום החשוב בחייו של זוג, מפיקי אירועי קד”ם הם המשווק העיקרי של המוצר ומפיקי אירועי תרבות שם המנהל האומנותי, המנהל האדמיניסטרטיבי והמנהל בפועל גם כאשר תפקידים אלה מאויישים על ידי בעלי מקצוע אחרים.
הפקת אירועים היא מקצוע לא לחלשי לב ואופי, היא מלאת אדרנלין ואקשן והיא חוויה מרתקת לכל דבר ועניין. על כן אין זה פלא שבשנים האחרונות הפקת אירועים הפכה חלק מתוכניות לימודי ניהול ושמפיקים חדשים רבים מחפשים את דרכם בעולם הזוהר של הפקה.

לימוד הפקת אירועים

מוסדות אקדמיים המלמדים הפקת אירועים, לרוב מלמדים אותם כחלק מקורסים לניהול או יח”צ.
כך לדוגמא אוניברסיטת בר אילן מציעה מסלול לימודים של הפקת אירועים, כך גם האוניברסיטה הפתוחה אשר לשניהם מסלולי ניהול מוכרים וטובים. בנוסף מכללת הולידי אין ומכללת שף מלמדים את המקצוע כחלק ממקצועות המלונאות.

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה

תבנית קורות חיים עם תמונה

קורות חיים לעבודה סוציאלית
ILS 19.99 Details

קורות חיים לעבודה סוציאלית

פורמט קורות חיים לדוגמא נדלן

קורות חיים לדוגמא – סוכן מכירות
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – סוכן מכירות

קורות חיים לדוגמא בכלכלה ומנהל עסקים.

הכלים שצריך מפיק אירועים:

מפיק הוא מנהל ראשי, מנהל אדמיניסטרטיבי, פותר בעיות ולעיתים גם בייביסיטר לאמנים ומרצים כמו גם מנהל אומנותי. הכלים המשמשים מפיק הם כל הכלים אשר יכולים לעזור לו לנהל את פועלו – בין אם תוכנות מחשב כגון הexcel , שהרי אין למפיק חבר טוב יותר מטבלאות האקסל שלו. כמו כן, ציוד כמו ארגונית בכדי לעקוב על כל מה שקורה בכל רגע נתון וטלפון – כמעט כל השאר תלוי בצוות טוב ובהרבה כישרון ויכולות מיתוג עצמי.

מפיקת אירועים – ארגון פינת עבודה בבית

מפיקים אשר עובדים מהבית צריכים לוודא כי פינת העבודה שלהם הינה מספיק נוחה לעבודה בצוות, שכן כמעט כל מפיק עובד עם צוות עוזרים ומול צוותי ספקים ועל כן הוא זקוק למקום לפגישות וישיבות. לכל איש צוות צריך להיות מחשב בין עם נייד או נייח ואת כל הציוד המשרדי הדרוש.
כדאי להחזיק במשרד, מעבר לארגוניות האישיות, גם לוח שנה גדול עליו כל האירועים אשר בתהליכי הפקה על פי התקדמות לקראת ותוך כדי (תרשימי גאנט). כמו כן על פינת הישיבה להיות רפרזנטטיבית, שכן אדם אשר מארגן את האירוע שלך צריך להיות ייצוגי לא רק בשמו ובפורט פוליו שלו – אלא גם במשרדו.

הפקת אירועים – ציוד נדרש

הציוד הנדרש לעבודה הפקתית הינו ציוד משרדי לשם תיפקוד שוטף של משרד ההפקות בין אם הוא ביתי ובין אם לא. בנוסף הציוד העיקרי הינו קשרים – קשרים ושוב קשרים. ציוד אשר לא ניתן לקנות אולם ניתן לרכוש בעזרת קצת חן והרבה נסיון. בין אם קשרים של דינמיקה קבוצתית לשם תפקוד מושלם של צוות ההפקות בצורה מתוקתקת וללא בעיות יתרות, בין אם אלה קשרים עם ספקים אשר ניתן לסמוך עליהם ועד לקשרים עם אנשי תחום, שכן כמו בלא מעט תחומי מקצוע , מוניטין הפקתי נבנה ע”פ המלצות מפה לאוזן.

ארגון אירועים – טיפים לעבודה מהבית

מפיקי אירועים קטנים ומשפחתיים כגון חתונות ובר מצוות, צריכים לעבוד ממרחב ביתי אשר מאפשר ללקוח להרגיש חלק מהבית וחלק מהמשפחה. זאת בכדי שהוא יוכל להרגיש שהמפיק דואג לו כפי שהיה דואג לעצמו באירוע משפחתי. מפיקי אירועי קד”ם גדולים ואירועי תרבות גדולים חייבים שתהיה להם פינת עבודה מופרדת לגמרי מהבית, בכדי שאזור העבודה יראה מיקצועי ביותר ויהיה חלון לעבודתו המקצועית של המפיק. אלמנט נוסף חשוב להדגשה, הינו כי משרד הינו סכנה לילדים והעובדה שרבים בוחרים לעבוד מהבית דווקא בכדי להיות קרובים לילדים, חייבת ליצור משרד שיהיה רחוק מהישג ידם והם יהיו רחוקים מהישג ידו של המשרד – שכן אפילו שדכן יכול להיות מסוכן לילד בדיוק כפי שילד ולו הקטן והבלתי מזיק ביותר יכול להיות מסוכן למסמך מחשב בלתי שמור.

קמפיין שיווקי

שיווק באינטרנט הוא הצעקה האחרונה בתחום השיווק – מפיק טוב חייב להיות על גל הצעקה האחרונה ועל כן כדאי ואף מומלץ למפיקים עצמאים בעיקר להשיק קמפיין בגוגל אדוורדס – מודעות פירסומיות בגוגל. קניית מילים מגוגל מאפשרת לקונה לפרסם את עצמו ופועלו במנוע החיפוש על פי מילות מפתח, כאשר הקונספט של מילה יכול להיות מילה אחת או רצף של מילים. קניית המילים מתנהלת בשיטה של מכרז, כאשר כל מי שמציע יותר כסף פר הקלקה על הבאנר שלו יופיע גבוה יותר ברשימה אשר נמצאת בראש או בצד דף החיפוש. המבנה של מודעה פרסומית מסוג זה הינו מילת חיפוש וטקסט פרסומי אשר המפרסם בוחר יחד עם קישור לאתר שלו. תמחור הפרסום הוא ע”פ השימוש הנרחב בה, כך לדוגמא הפקת אירועים הינה מילה יקרה אשר זוכה לחיפושים רבים אולם הפקת אירועים קטנים בזול בקריית גת – מילת חיפוש ספציפית מאוד – הינה זולה יותר אך אפקטיבית יותר כאשר פונים ללקוחות בשיווק אישי, שכן היא פונה לקהל היעד הספציפי של מפיק מסויים

×