קורת חיים – עיצוב בגדים | עיצוב אופנה

דך הבית » קורות חיים לדוגמא – איך לרשום קורות חיים מוצלחים » קורת חיים – עיצוב בגדים | עיצוב אופנה

קורות-חיים-לדוגמא-עיצוב בגדים | עיצוב אופנה

עיצוב בגדים | עיצוב אופנה

לימודי עיצוב אופנה

שני המוסדות המוכרים והותיקים ביותר בארץ לאומנות הלא הם בצלאל ושנקר מציעים תואר בתחום עיצוב אופנה. בנוסף קיימות מכללות מוכרות פחות אך מאוד מקצועיות כגון החממה וקונספט, אשר מציעות אף הן מסלול עיצוב אופנה ייעודי. גם מוסדות, כגון האוניברסיטה הפתוחה וסמינר הקיבוצים, אשר אמנם ידועים יותר על מגמות לימוד אחרות, אולם הן מציעות תוכנית מלאה ללימודי עיצוב אופנה. ניתן לעשות תואר ראשון בתחום כמו גם ללמוד לימודי מקצוע ולקבל תעודת מקצוע בתחום.
רבים בוחרים ללמוד עיצוב אופנה בבירות העיצוב העולמיות, החל מניו יורק דרך מילאנו ועד לפריז.
בכל בירות האומנות הנחשבות, ניתן למצוא מוסדות ללימוד אופנה.

קורות חיים מודרניים
ILS 9.99 Details

קורות חיים מודרניים

דוגמא להורדה קורות חיים מודרניים

קורות חיים מעוצבים +
ILS 19.99 Details

קורות חיים מעוצבים +

פורמט קורות חיים לדוגמא אדמיניסטרציה

קורות חיים לדוגמא לראש צוות
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא לראש צוות

פורמט קורות חיים לאנשי שיווק

הכלים שצריך ללמוד מעצב אופנה

ציור ושרטוט הינם הבסיס לעיצוב אופנה, שהרי השלב הראשון בעיצוב הינו הגיית הרעיון והעברת הרעיון בצורה ברורה לנייר.
כמו כן חשוב מאוד לרכוש ידע תיאורטי והיסטורי בתחום, שכן זהו תחום אשר הלך והתפתח עם השנים, דבר אשר הופך אותו למרתק לכל הדעות. הידע התיאורטי יכול לספק השראה רבה לרעיונות חדשים ועל כן חשוב מאוד ללוות אותו בלמידה של המודרני והחדשני וללמוד איך לא רק לראות תצוגות אופנה אלא גם לנתח אותן נכון. בנוסף יש לרכוש ידע רב על בדים – השימוש בהם, ההבדלים ביניהם, התאמות צבעים בניהם וכדומה. כמו כן יש ללמוד לתפור ולרקום בטכניקות שונות, אשר יאפשרו גיוון לעיצובים בחוט ומחט כמו גם במכונה.

מעצבת אופנה – פינת עבודה בבית

מעצבים אשר בוחרים לעצב מהבית, צריכים פינת עבודה גדולה אשר תכיל את כל החומרים אשר להם הם יזדקקו. הפינה תכלול מגוון בדים, מכונת תפירה, חוטים, מחטים מגוונים ועוד.
כדאי להחזיק בפינה מגזינים לימודיים ומגזיני אופנה בכדי להיעזר בהם בעת הצורך להשראה או רענון. על הפינה להיות גדולה דיה בכדי להכין שולחן עבודה, עליו ניתן יהיה לשרטט ולהתנסות עם רעיונות שונים, כמו גם שולחן גדול יותר אשר עליו מכונה ולידה מקום לתפירות ידניות.
בנוסף מומלץ ליצור אזור ספריה בו ספרים ומגזינים וארון פתוח או סגור ובו כל הבדים והמוצרים הנלווים להם. נוח מאוד להחזיק בובת ראווה עליה ניתן להתנסות בתפירה בחדר העבודה גם כן.

עיצוב בגדים – ציוד נדרש

הציוד הנדרש לעבודה עיצובית בבית כולל רשימה ארוכה של מוצרים – אשר ישמשו את המעצב להלביש את הלקוח מכף רגל ועד ראש. מעצב צריך ציוד לתיקונים קטנים כגון חתיכות בד קטנות, מחטים וחוטים כמו גם מגוון בדים גדול בגודל מאסיבי יותר – ללקוח אשר מעוניין בתפירה של חליפה או שמלה.
כדאי להחזיק מגזינים להשראה – לא רק למעצב אלא גם ללקוח, בכדי שיוכל לקבל מושג ולו הכללי ביותר לבגד בו הוא מעוניין (במידה ואין לו רעיון איתו הוא הגיע).
בנוסף כדאי להחזיק קישוטים ואיבזור אשר יכול לשמש לתפירת בגד – החל מפייטים דרך חרוזים וכלה בתחרה. הדבר בעיקר נכון למעצבים של שמלות כלה מהבית, שכן כדאי לתת ללקוחה לראות שמלות שונות בכדי שתוכל לבחור כיוונים שונים שמעניינים אותה, כמו גם בגדים שהיא תאהב, כמו גם דוגמאות לשזירת חרוזים או תחרות לשמלה. שמלת כלה הינה דוגמא מובהקת לתפירה עדינה מאוד אשר דורשת שילוב של טכניקות תפירה, מחטים בגדלים שונים ומכונת תפירה רבת אופציות ובובת ראווה עליה ניתן יהיה לבנות את השמלה תוך התחשבות מתמדת בגוף האישה.

עיצוב אופנה – טיפים לעבודה בבית

היתרונות של עבודה מהבית הם ברורים לכל, אולם קיימות גם בעיות בעבודה מסוג זה. לרוב אנשים הולכים למעצב בכדי לקבל תוצר ייחודי להם והם מעוניינים להרגיש כי מירב תשומת הלב מוקדשת להם – על כן יש לתחום את פינת העבודה.
סיבה נוספת להרחיק את פינת העבודה משאר הבית – הינה הסיכון שמכונות תפירה מספריים ומחטים מהווים סיכון לילדים וילדים מהווים סיכון כמעט זהה לבגדים. אף לקוח לא ירצה לקבל בגד אותו ביקש לתקן או לתפור עם כתמי שוקולד וריבה עליו. הכל עניין של גישה והרגשה, אם תעצבו את פינת העיצוב שלכם נכון היא תהיה לבוטיק מעצבים. אם תכשלו במשימה זאת הלקוח שלכם לא יחזור יותר.

קמפיין שיווקי

שיווק באינטרנט הוא הצעקה האחרונה בתחום השיווק. שיווק אינטרנטי נוח ונגיש ביותר לעצמאים בעיקר דרך הגוגל אדוורס – מודעות פירסומיות בגוגל.
קניית מילים מגוגל מאפשרת לקונה לפרסם את עצמו במנוע החיפוש על פי מילות מפתח. קניית המילים מתנהלת בשיטה של מכרז, כאשר כל מי שמציע יותר כסף פר הקלקה על הבאנר שלו – יופיע גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל.
המבנה של מודעת גוגל אדוורדס הינו מילת החיפוש וטקסט פירסומי אשר הלקוח בוחר יחד עם קישור
לאתר שלו.
תמחור הפרסום הוא ע”פ השימוש הנרחב בה, כך לדוגמא עיצוב אופנה הינה מילה יקרה אשר זוכה לחיפושים רבים, אולם עיצוב שמלות כלה קלאסיות וצנועות עם תחרה בבני ברק, הינה זולה יותר אך אפקטיבית יותר כאשר פונים ללקוחות שכן היא פונה לקהל הידע הספציפי של מעצב מסוים.

×