קורת חיים – איפור | ציפורניים | שיער

דך הבית » קורות חיים לדוגמא – איך לרשום קורות חיים מוצלחים » קורת חיים – איפור | ציפורניים | שיער

קורות-חיים-לדוגמא-איפור | ציפורניים | שיער

איפור | ציפורניים | שיער

 

יופי וטיפוח – היכן ללמוד?

לימודי הספרות בארץ מוצעים בשלל נרחב של מכללות אשר פזורות ברחבי הארץ, כולם פונים לקהל אוהבי השיער וגזירתו. ההבדלים ביניהם הם בעיקר במיקום הגיאוגרפי, הגישה הכללית ליופי ועיצוב ובמקרים רבים גם האפשרויות לסטאז’ בתחום אשר מציע המרכז האקדמי.
יש מכללות אשר מציעות שילוב של מספר מקצועות מבין מקצועות יופי והטיפוח, מעין דו חוגי – למי שמתעניין גם בבניית ציפורניים וגם באיפור ומטרתו בחיים היא לגרום לאנשים להיות יפים יותר
וכך לגרום לעולם להיות יפה יותר.

רשת המכללות בעלת הסניפים הרבים ביותר ועם השם המוכר ביותר בארץ הינה מכללה- לה סניף מספרות יוקרתי המתלווה אליה והיא שם בית לספרות ישראלית – מכללת שוקי זיקרי.
בתחום האיפור והקוסמטיקה המכללה המוכרת ביותר, אשר לה סניפים רבים גם בתחום הלימודי וגם בתחום הפרקטי והיא פורחת בארץ מזה כמה שנים – איל מקיאז’.
כמובן שבנוסף למכללות הללו ישנן עוד מספר רב של מכללות ועל כן כדאי לבחור במכללה שקונספט היופי שלה מתאים ביותר לתלמיד ואשר משלבת את מקצועות היופי בהם התלמיד מתעניין זה בזה בצורה הטובה ביותר לו.

קורות חיים מעוצבים +
ILS 19.99 Details

קורות חיים מעוצבים +

פורמט קורות חיים לדוגמא אדמיניסטרציה

קורות חיים של מתכנת/ת
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מתכנת/ת

דוגמת קורות חיים מעוצבים

קורות חיים של רוקח/ת
ILS 19.99 Details

קורות חיים של רוקח/ת

פורמט קורות חיים

הכלים שצריך ללמוד בשביל לעבוד בתחום טיפוח ויופי:

– מי ששואף להיות מעצב שיער מקצועי, בנוסף לתשוקה למקצוע והבנה נכונה של יופי בעיצוב שיער – ללמוד לעצב שיער על אנשים אמיתים כמו גם על פאות מ – א ועד – ת לכל סוגי וצבעי השיער. בתחום הצבע יש ללמוד איך להבהיר, להכהות, לצבוע על צבע קיים כמו גם על שיער בתולי, לעשות גווני שמש כמו גם לצבוע לצבעים מטורפים וכל זאת מבלי לפגוע באיכות השיער וכמובן גם לא לפגוע בו. כמו כן יש ללמוד את כל שימושי המספריים השונות, האפקטים שהן יוצרות והשימוש הנכון במכונת גילוח לגברים ולתספורות נשים קצרות.
– כמו כן יש ללמוד על שימוש נכון של כימיקאלים בצביעה ועיצוב שיער במוצרים שונים כמו גם שימוש באלמנטים עיצוביים נכונים לכל שיער. בנוסף, על מעצב להכיר את כל הכלים אשר יכולים לשמש אותו לעיצוב החל מבייבי ליס, דרך פן וכלה ברולים.

– מי שמעוניין בתחום קוסמטיקת הפנים בכלל ואיפור בפרט, צריך ללמוד הרבה רקע תיאורטי למקצוע, החל מסוגי עור שונים והגישות אשר יש לנקוט כלפיהן בטיפול, דרך התאמת צבעי איפור לצבע עור, סגנון והתאמה פר אירוע ועד לטיפול נכון בפציעות שונות של העור בין אם פצעים, פגמי שמש או מחלות עור. השילוב של לימודים פרקטים צריך לכלול לימודים על השימוש הנכון בתכשירים השונים הקיימים היום בשוק, גישה לכל סוג עור ופגם בצורה המתאימה לו ביותר, תוך גרימת כמה שפחות כאב וסבל ללקוח, שכן זהו גם צד שאין להזניח בטיפול וטיפוח. מי שמתעניין באיפור חייב לשלוט לגמרי בשימוש בכל סוגי האיפור, צורותיו וצבעיו כמו גם שימוש נכון במברשות, ספוגיות, עפרון וכדומה.

– אוהבי טיפוח הידיים והרגליים צריכים להכיר את התחום מהצד היפה והצד הרפואי כאחד. מחד יש להכיר את כל שימושי הפצירות, מספריים, דוחפי עור, מקמטי עור ומעצבי עור בכדי לדעת איך לרכך את העור, להסיר עור מת, להחיות את העור ולהבריא את העור. מאידך, יש להכיר את השימוש בסוגי לקים ולהבין את השילוב בין לקים שונים, כמו גם את המברשות והאביזרים אשר ניתן להוסיף לציפורניים, בין אם דרך ציור במברשת או הדבקה של אבנים ומדבקות ציור. מי שרוצה ללמוד בנייה יצטרך להעמיק עוד יותר בכדי ללמוד את החומרים המרכיבים בנייה ואת שיטות הבנייה השונות כמו גם דרכים לטיפוח ציפורניים מלאכותיות.

פינת עבודה בבית

מי שמעוניין לעבוד מהבית כדאי שתהיה לו פינה מופרדת משאר הבית, בה הוא יכול לעבוד בכדי שתהיה הפרדה נוחה גם ללקוח וגם לאיש המקצוע. פינת העבודה צריכה לכלול את כל הציוד המקצועי כמו גם מגזינים להעביר את הזמן ללקוח ולתת לו השראה ורעיונות. פינת עבודה בבית צריכה להיות נוחה ונינוחה ללקוח ולאיש המקצוע בכדי שהשניים יוכלו להרגיש בנוח ולהתרכז בעבודה ולא בהרגשה של חוסר נוחות.
ספרים אשר מעוניינים לעבוד מהבית צריכים שיהיה להם מינימום של כיור לטובת שטיפה וחפיפה, כיסא נוח ללקוח מול מראה – בכדי שיוכל להתרשם מתהליך התספורת כפי שנהוג גם בסלונים.
מאפרים יזדקקו לכיסא מאוד נוח, שכן איפור ערב לדוגמא יכול לקחת זמן רב, אולם בניגוד לספרים אשר אינם צריכים כיסא לעצמם אלא רק ללקוח – מאפרות כמו גם כל העוסקים בטיפוח ציפורניים יזדקקו לכיסא נוח גם בשבילם. קוסמטיקאיות יצטרכו איזור מוקצה למיטה אשר תשמש אותם בטיפולים.

ציוד נדרש

על ספרים להחזיק את כל התכשירים הנחוצים גם לטיפול וגם לטיפוח השיער, המיכשור המתאים אשר כולל מספריים ומכונת גילוח כמו גם פן, בייביליס ורולים. מאפרות חייבות להחזיק את תיק האיפור שלהן עם הכול כולל הכול בפינת העבודה שלהן. העוסקים במלאכת טיפול הציפורניים חייבים להחזיק את כל ציוד הטיפול כמו גם ציוד הטיפוח.

טיפים לעבודה מהבית

היתרונות של עבודה מהבית הם ברורים, אולם שתי הבעיות העיקריות בעבודה מהבית, הינן הקלות בה פינת עבודה ביתית יכולה להיראות זולה והקושי להבדיל בין החלל האישי לחלל המקצועי.
שני אלה קלים לתמרון, כאשר פינת העבודה היא בעלת גבולות ברורים.

קמפיין שיווקי

עידן האינטרנט הוליד את השיווק האינטרנטי כאשר השיווק הנגיש ביותר לעצמאים בנט הינו דרך הגוגל אדוורדס. קניית מילים אשר מאפשרת לקונה לפרסם את עצמו במנוע החיפוש על פי מילות מפתח. קניית המילים מתנהלת בשיטה של מכרז, מי שמציע יותר כסף פר הקלקה יופיע גבוהה יותר ברשימה. המבנה של מודעה מסוג זה הינו המילה וטקסט פירסומי אשר הלקוח בורח יחד עם קישור לאתר. תמחור הפרסום הוא ע”פ פופולריות ועל כן מילים כמו עיצוב, יהיו יקרות לעומת “מילים” כמו – מעצב שיער לנשים מהבית באיזור ירושלים. כך בעצם במקום להשקיע במעט מילים יקרות, להשתמש בהרבה זולות אשר מוצעות למכירה בכדי למקד את הפרסום בקהל היעד הנכון ביותר

×