כיצד להגדיל את הסיכויים להגיע לראיון עבודה

דך הבית » קורות חיים לדוגמא – איך לרשום קורות חיים מוצלחים » כיצד להגדיל את הסיכויים להגיע לראיון עבודה
קורות חיים מעוצבים
ILS 9.99 Details

קורות חיים מעוצבים

פורמט קורות חיים לדוגמא לסוכן שטח

קורות חיים של צלמ/ת
ILS 19.99 Details

קורות חיים של צלמ/ת

פורמט קורות חיים טכנאי

קורות חיים דיגיטל
ILS 19.99 Details

קורות חיים דיגיטל

כל מעסיק מקבל מאות קורות חיים ביום. ולכן לפעמים המענה אינו יכלו להיות מיידי. נסו לכתוב ולנסח את קורות החיים שלכם שיהיו מעניינים ומושכים את העין בתחום אתם מעוניינים להתקבל.

כשאתם שולחים קורות חיים, אתם צריכים לקבל מענה בימים הקרובים ולכן אם לא חוזרים אליכם תחשבו מה עשיתם לא נכון בקורות החיים שלכם.
תמיד תיתנו לחבר קרוב או בן משפחה לעיין בהם לפני שאתם שולחים אותם.

10 צעדים לפני שליחת קורות חיים

שיחה מקדימה –מומלץ אבל לא חובה. רצוי לשלוח קורות חיים לאחר שניהלתם שיחה עם המעסיק או מי מטעמו במשאבי אנוש. כבר “יכירו” את קורות החיים שלכם ומי עומד מאחריהם.

משלוח מייל ופקס– אם נשלח קורות חיים במייל, כדאי לשלוח את המייל בשעות הצהריים, לאחר מיון וקריאה של כל המיילים של הלילה והבוקר. אם בחרתם לשלוח את קורות החיים שלכם בפקס. מומלץ לשלוח את הפקס בבוקר על מנת שתהיו ראשונים בערימה.

התאמת דרישות וציפיותחלק א’– אם ביקשו לשלוח קורות חיים במייל, שילחו אותם במייל. אם ביקשו לשלוח קורות חיים בפקס אז אל תשלחו למעסיק במייל, אלה בפקס. תראו שאתם משתפים פעולה ולא עושים מה שאתם רוצים.

התאמת דרישות וציפיות חלק ב’– אם מופיע בדרישות התפקיד, מנהל מכירות עם ידע וניסיון בתחום מסוים ואתם הייתם בתפקיד מנהל טכני. תנסו לפרט יותר את תחום פעילות שעשיתם שקשור למנהל מכירות. אם תרשמו שהייתם גם במקומות אחרים מנהלים טכניים או בכירים. אתם תפסלו ולא תוזמנו לראיון עבודה ע”י המעסיק עם תשובה של “כישורי יתר”. תשנו גם את הכותרת של העיסוק שלכם שתתאים לעיסוק הנוכחי שאתם מחפשים וכמובן שהוא גם מתאים לכישורים שלכם ולמה שעשיתם.

פרטים אישיים– יש כאלה שלא מציינים תאריך לידה, בגלל גילם. יש כאלה שלא מציינים כמה מקומות עבודה בגלל שלא רוצים שידעו שהם עבדו שם או תפקיד כלשהוא. אין דעה מגובשת בנושא. אבל אם עברתם את גיל ה 40 ויש לכם יכולות שיתאימו מצוין לתפקיד. לא יזיק אם תורידו את תאריך הלידה שלכם. אבל תדאגו לרשום את קורות החיים שלכם ככה שיתאים למשרה ויגרום למעסיק להתקשר אליכם. תעשו סקר שוק לפני על משכורות ותנסו להיות גמישים על מנת שתהיה לכם תחרות הוגנת עם הצעירים בתחום.

בידול– אל תרשמו את קורות החיים שלכם על נייר צבעוני או עם תוספות של פרחים. אם תרצו להוסיף תמונה. וודאו שהיא ייצוגית. אל תשכחו קורות החיים שלכם זה כרטיס הביקור שלכם. אתם חייבים להרשים כבר בשלב הראשון.

כתיבהנכונה – לא לכתוב קורות חיים על גבי עמודים וגם לא על גבי עמוד אחד. רק אם אתם ממש בזה הרגע השתחררתם מהצבא. אז מזל טוב…! אל תתביישו להשעיר את הידע שלכם על גבי שלושה עמודים. אבל אל תגרמו למעסיק להתעייף מקריאה כי כבר בעמוד השני הוא יעביר את קורות החיים שלכם לארכיון. נסו למקד ולתמצת את המידע בצורה מעניינת. ולא לשכוח לרשום בעברית נכונה ללא שגיאות כתיב. חשוב לציין J

טיפים– קבלו טיפים נכונים לגבי כתיבת קורות חיים לפני שאתם ניגשים לרשום אותם. חשוב לרשום אותם נכון. ויתאימו לכם ואתם תתאימו למשרות שאתם נורא רוצים.

שירות צבאי– אם הורדתם את תאריך הלידה שלכם כי מה לעשות עברתם את גיל 40. אז אל תשכחו להוריד את התקופה שעשיתם צבא. כי תמיד אפשר לעשות חישוב מתי שירתתם בצבא ובני כמה אתם היום. ולכן אם אין לכם קריירה צבאית מפוארת. אל תציינו שנים אלה דרגה ומה עשיתם בכללי.

יוזמה– שלחתם קורות חיים? רשמתם כמו שצריך? הלכתם לפי כל הסעיפים? והמעסיק לא חזר אליכם. מומלץ להרים טלפון ולוודא אם קיבלו את קורות החיים שלכם והכל בסדר?

×