שילוב של עבודה ולימודים

שילוב של עבודה ולימודים בקרב הציבור הישראלי מאוד נפוץ.

סטודנטים רבים לומדים במקביל לעבודה, מסיבות שונות ומגוונות.

רב רובם של הסטודנטים בארץ, מתקשים לממן את שכר הלימוד שלהם ולכן מחפשים עבודה במקביל ללימודים וזאת על מנת שיוכלו לממן באמצעותה חלק משכר הלימוד או את כולו.

לעומתם, ישנם אנשים שכבר השתלבו במקצועות בכירים בחברות שונות ולמרות זאת  מעוניינים ללמוד, על מנת לקדם את אפשרויות השכר והתעסוקה שלהם במקום העבודה הנוכחי, או על מנת לבצע הסבה מקצועית עתידית, מבלי לאבד בינתיים את מקור פרנסתם. אנשים אלו עשויים להיות אנשים מבוגרים יותר/ בעלי משפחות, אשר אינם יכולים להפסיק לעבוד ולפרנס את בני משפחותיהם, אך מעוניינים להמשיך ללמוד ולהתקדם.

קורות חיים אדמיניסטרציה
ILS 9.99 Details

קורות חיים אדמיניסטרציה

פורמט קורות חיים לדוגמא מזכירה

הכנת קורות חיים
ILS 19.99 Details

הכנת קורות חיים

קורות חיים לתפקיד נהילי

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה

תבנית קורות חיים עם תמונה

איך משלבים עבודה ולימודים?

 

סטודנטים המחפשים עבודה על מנת לממן את הלימודים, נוטים לערוך חיפוש של משרות ומודעות דרושים באינטרנט ולהתעניין בהצעות עבודה כמו אבטחה או מלצרות המאפשרות עבודה במשמרות, גמישות בשעות, התחייבות למעט משמרות בשבוע, משמרות ערב או עבודה בסופי שבוע וכו’..

משרות אלו קיימות בשפע בשוק ויש להן ביקוש תמידי אך לעיתים מומלץ להשקיע מעט יותר זמן ולבחור בעבודה אשר הקשורה באופן ישיר או עקיף לתחום הלימודים.

עבודה כזו יכולה להוסיף תוכן משמעותי לקורות החיים בסיום הלימודים ולסייע בהשתלבות בעבודה מקצועית.

כמו כן קיימת אפשרות לעבוד בחברה בתפקיד שולי ובסיום הלימודים להשתלב בתפקידים משמעותיים יותר המתאימים לתחום הלימודים שלמדת.

לאנשים עובדים אשר מעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום העבודה או להתקדם בתחום, ישנן לעיתים מלגות שונות מטעם מקומות העבודה, שמטרתן לסייע לעובדים להתמקצע בתחומי העבודה, ומומלץ בהחלט לברר על אפשרויות כאלה.

יחד עם זאת, מהצד של מוסד הלימודים, ניתן למצוא מכללות ואוניברסיטאות אשר מאפשרות מסלולי לימוד ערב, לאחר העבודה, או בימי שישי.

כמו כן קיימים מקומות המאפשרים לימודים גם בסמסטר קיץ, במטרה לקצר את משך הלימודים.

 

אין ספק שהמציאות היומיומית הלא קלה, מאלצת אותנו לעיתים לשלב עבודה בלימודים, אך ניתן להסתכל על הצד החיובי שכן פרק זמן זה הוא זמני כשבסופו בד”כ נמצאת המשרה הנכספת.

 

בהצלחה!

×