קואצ’ינג שייתן לכם ארגז כלים לחיפוש עבודה יעיל

שוק העבודה הוא תחרותי, מאתגר, ודורש מאיתנו התמודדות פעילה באיתור המשרה המתאימה לנו והשגתה, ורבים מאיתנו עומדים אובדי עצה מול הדרישות המשתנות במהירות, הלחץ הכרוך בכך, והצורך בהבנה בהירה של מטרת החיפושים שלנו, אך שוק העבודה הדינמי מציע גם יתרונות שהיו מנועים בעבר, יתרונות כמו התחלת קריירה שניה, משרות חלקיות, ותפקידים גמישים הבנויים לפי מגבלות הזמן שלכם. קאוצ’ינג לאיתור משרה הוא התמחות בתחום השוקק והפורח של קאוצ’ינג ויעודו להבהיר לנו את הצרכים והנטיות האמיתים שלנו בתחום העיסוק הרצוי לנו, להכין ולהנחות אותנו  בתהליך החיפוש, המציאה, ושלבי הקבלה למשרה, ולבסוף, לצייד אותנו בכלים ישומיים לביצועי עבודה שימלאו אותנו סיפוק ויזכו בהערכת המעסיקים והקולגות. מאמן למציאת משרה נדרש להכשרה בתחום האימון, הבנה מקיפה בשוק העבודה, ידע וניסיון בייעוץ קרייריסטי להגדרת התחום האידיאלי עבור האדם העומד מולו, וטכניקות אימון  לעמידה בהצלחה בדרישות הסינון המוקדמות בכול מקום עבודה. מכאן אפשר להבין שעבודת המאמן לאיתור משרה אינה מוגבלת רק בתיווך האדם למשרה אלא גם בהעצמה אישית ופרטנית בדרך להשגתה ועל פי הנתונים השונים של כול אדם, נתונים רגשיים, מקצועיים, הגדרות זמן, וציפיות.

קורות חיים של מורה
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מורה

קורות חיים מעוצבים ומוכנים

קורות חיים של פיזיותרפיסט/ית
ILS 19.99 Details

קורות חיים של פיזיותרפיסט/ית

פורמט קורות חיים לניהול פרויקטים

קורות חיים אדמיניסטרציה
ILS 9.99 Details

קורות חיים אדמיניסטרציה

פורמט קורות חיים לדוגמא מזכירה

כליו של מאמן מוכשר

הכשרה רשמית וניסיון חיובי מוכח בתחום- למאמנים בעולם כולו ישנו ארגון גג אשר מחייב עמידה בסטנדרטים מוכרים בתחום, הארגון הוא פדרציית המאמנים הבינלאומית (ICF), והא מחייב כיבוד ואימוץ כללי אתיקה ברורים וסדורים. רק מאמן שעבר הכשרה מוכרת בתחום ראוי להצטרף לארגון, ולכם זהו מדד חשוב המעיד על כישוריו של המאמן, ועל ה”אני מאמין” שלו. כמו כן כדאי לבקש את המאמן לספק לכם מקרי מבחן בעולם האמיתי אותם ליווה להצלחה, ולהכיר את ניסיונו המקצועי בתחומו.

התאמת המאמן למצבכם המקצועי- גם בתחום האימון הקרייריסטי ישנה התפלגות בין דגשים שונים, ישנם מאמנים שהתמחותם נוטה יותר לתחום ההיי טק, ואחרים לתחומי הקריירה השניה והמעבר מקצועי מתחום לתחום או לתחומי הפרילאנס, אחרים מתמחים יותר בליווי אישי בתהליך הקבלה למשרה וכדומה, לכן כדאי לכם לבחור מאמן שמתמחה יותר בתחום המבוקש עבורכם. למרות זאת כול קואצ’ר יהיה חייב בשלב הראשוני לחדד איתכם את שאלת מידת התאמתכם לתחום המקצועי אליו נוטה ליבכם, מתוך הידע הרב שצבר בנושא לגבי עבודה יומיומית ודרישות האמת של המשרה, ומתוך הבנתו המקצועית הרחבה בזיכוך הבהירות העצמית, ומידת ההשתתפות הפעילה בעיצוב הפרט את חייו.

סימולציות, התנסחות, והכנה לראיון- כול תהליך קבלה לעבודה כולל בתוכו שלבי סינון ובדיקת התאמה, הן מבחינת יכולות מקצועיות, ופסיכולוגיות, והן מבחינת התאמת המועסק הפוטנציאלי לאופיו הספציפי של הארגון המעסיק. קאוצ’ר לחיפוש משרה יוכל ללוות אתכם לאורכו של התהליך, ולהכין אתכם מתוך ידיעותיו על המקצוע והארגון לעמוד בהצלחה בשלב המיונים. שלב הכנה והיעוץ כולל ניסוח מחדש אופטימלי של קורות החיים, סימולציות של ראיון ויצירת טקטיקה שתבהיר ותשקף למראיין את התאמתכם למשרה, פירוק מחסומים רגשיים, ועבודה על שפת הגוף והבטחון העצמי.

הבנת צרכים- תפקוד מיטבי במשרה המתאימה לכם מציב אתגרים שונים, חלק מהם נמצאים במישור של הדרישות המקצועיות ואופן התגמול המספק, מאמן יוכל להכין אתכם לשלב הגדרת המשכורת הרצויה לכם בפני המעסיק, התמודדות לא קלה אשר מצריכה מיקוד, שיח מחושב מול פתיחות וכנות, דרישות השכר שלכם וחוזה עבודה יקבעו את מידת תחושת הסיפוק והמוכנות להתמסר לדרישות המשרה בלב שלם. בנוסף מאמן יוכל להגדיר איתכם את משאבי הזמן הפנוי שישארו לכם בחיים הפרטיים שלכם, והבהרת התאמת משאבי הזמן הללו לשאר המחויבויות שיש בחייכם, כמו תחומי עניין אישיים, חובות משפחתיות, וכדומה.

×