אימון אישי לקראת ראיון עבודה

כאשר אדם מחפש עבודה או שוקל לעזוב את מקום עבודתו אחד השלבים הראשונים שנדרש לעבור הוא שלב ראיון העבודה. שלב הריאיון לעבודה הוא שלב שרוב האנשים מרגישים שהוא שלב לא נעים, מלחיץ ולא נוח. בשלב ראיון העבודה מתמודדים הרבה אנשים נוספים על אותו תפקיד שאתה מתמודד, דבר היכול להקטין את הסיכויים להתקבל לעבודה.

קורות חיים להנהלת חשבונות
ILS 19.99 Details

קורות חיים להנהלת חשבונות

קורות חיים לדוגמא

קורות חיים של קופאי/ת
ILS 19.99 Details

קורות חיים של קופאי/ת

דוגמת כללים לכתיבת קורות חיים

קורות חיים אבטחה
ILS 19.99 Details

קורות חיים אבטחה

פורמט קורות חיים מרשימים

מה יהפוך את הריאיון שלנו למוצלח?

  1. תכנון לקראת ראיון העבודה – הכנה לקראת ראיון עבודה יכולה לעשות הבדל משמעותי להגדיל את הסיכויים בקבלת העבודהראיון עבודה הוא הזדמנות חד פעמית להיות במיטב שלך ולהביאו לידי ביטוי.
    רוב האנשים מתרגשים במצבי לחץ ובזמן של מבחני קבלה, דברים אלו יכולים לגרום לבלבול בזמן אמת. ויכולים לקבוע את גורלנו בזמן הריאיון עצמו. בנוסף, הרבה אנשים לא מאמינים בעצמם מספיק ומתחילים יותר לחשוש לקראת הריאיון.
  2. דע את המקומות החזקים בך – הרבה אנשים ממעיטים בערך שלהם ולא יודעים מה הנקודות החזקות בהם. בזמן כזה כדאי לנסות ללמוד את עצמך ולהבין באילו מקומות אני חזק יותר. לאחר מציאת אותם מקומות ונקודות חזקות יש למנף את היתרונות שנמצאו. ניתן להדגיש את היתרונות בזמן הריאיון. כאשר אדם אינו בטוח בעצמו האנשים הסובבים אותו יכולים להרגיש זאת.
    כאשר אנחנו לא בטוחים בעצמנו זה בא לידי ביטוי בתוצאות שלנו ובהשגת המטרות שלנו.
  3. ביטחון עצמי – ביטחון עצמי הוא אחד הגורמים שהכי פוגעים בזמן ראיון העבודה. לפני ראיון העבודה יש לנסות להגיע עם ביטחון עצמי גבוהה ככל שאפשר. ניתן להראות למראיינים את הצדדים הטובים והחיובים הטמונים בך. יש הרבה דרכים לשפר את הביטחון העצמי כגון סדנאות, קורס עמידה מול קהל וכדומה.
  4. איסוף מידע – סעיף זה הוא סעיף חשוב. לקראת ראיון העבודה יש לאסוף כמה שיותר מידע על החברה שבה הריאיון עמוד להתקיים. כל מידע יכול לעזור – מספר עובדים, פרויקטים אחרונים, גל פיטורים ועוד.

המטרה העיקרית בראיון העבודה היא לבדוק את ההתאמה של המועמד לתפקיד אליו הוא ניגש. לפני ההגעה לראיון יש לחשוב על איזה עובד החברה מחפשת? מה התכונות שיש לי הרלוונטיות לתפקיד ועוד.
לפני הריאיון ניתן לשבת לבד ולכתוב 10 דברים היכולים להפוך אותך למועמד מתאים לתפקיד.
לעתים אנשים חושבים שיש בהם תכנות היכולות להפריע או לפגוע בעת מילוי התפקיד לכן, חשוב לזכור כי אף אדם אינו מושלם וזה בדיוק הזמן המעולה להתחיל לשבח את עצמך ולחזק את עצמך כמה שיותר. במידה ועדיין מוצאים נקודות תורפה, ניתן לתת תשובות מראש ולהגיע כמה שיותר מוכן לשאלות על נקודות התורפה שלך.

הכנה לקראת ראיון העבודה היא שלב הכרחי וכמעט בלתי נפרד. אין טעם להגיע לראיון עבודה עם עודף ביטחון עצמי או עם תחושה שאתה מלך העולם. יש תמיד להגיע במצב רגוע שמוכן להכול. הכנה לראיון עבודה תתרום בהורדת הלחץ.

×