שיווק עצמי, מיתוג אישי, קריירה

שיווק עצמי, מיתוג אישי, קריירה???

לא משנה אם אתה שכיר שמחפש עבודה, מבקש להתבלט במקום עבודתך ולקבל את הקידום הנכסף  או עצמאי בדרך לרכוש שיווק עצמי ימצב אותך בדרך ליעד הנכסף.

שיווק עצמי הוא אתגר, ומיתוג אישי הוא הכלי  לבניית תדמית נתפסת שתשרת אותנו בתהליך חיפוש עבודה/ קידום בעבודה. האתגר הגדול בשיווק עצמי הוא להפוך את “המוצר”= אני, למוחשי  בעל ערך נתפס, להצליח להעביר בצורה ממוקדת את היתרונות שמייחדים ומבדלים אותי כמותג באופן נכון שיקדם אותי בדרך אל המטרה. כדי שתהליך המיתוג יצליח עלינו להציב מטרות ויעדים מוגדרים. הצלחת השיווק העצמי טמונה בהכרה והבנה מעמיק של הצרכים והרצונות  של המעסיקים הפוטנציאלים ובהבנה שאנו יכולים לתת עליהם מענה טוב יותר מהמתחרים…

הרי כולנו מכירים את העובדים שיודעים לדאוג שהאנשים הנכונים ידעו על הישגיהם, לעומתם יש את השקטים שעושים את עבודתם נאמנה מבלי ליחצן ולשווק.. וממתינים לקידום וממתינים.. מיתוג אישי הוא המפתח להצלחה..

קורות חיים לדוגמא – אדריכל
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – אדריכל

פורמט קורות חיים לדוגמא ראש צוות

קורות חיים לאבטחת מידע
ILS 19.99 Details

קורות חיים לאבטחת מידע

קורות חיים לדוגמא להורדה

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון
ILS 9.99 Details

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון

פורמט קורות חיים למערכות מידע

אז מהו מיתוג אישי?ומדוע הוא כל כך חשוב בעולם העבודה?

עולם העבודה משתנה כל הזמן: תחרותיות,שוק רווי וזמינות המידע המציפה אותנו ברשתות חברתיות ואינטרנט – כל אלו מחייבים אותנו לחשוב אחרת, לחשוב חדש על מיתוג אישי ועל “אריזה מחדש” של “האני” שלנו.

אז מה זה מיתוג?

מיתוג הוא תהליך בו האדם משווק כמותג בכדי לקדם את עצמו בחיים המקצועיים/אישיים שלו. מטרת תהליך המיתוג היא לתת תוקף ובולטות לאדם הממותג מתוך הצורך להתבלט בסביבה רווית מתחרים תוך שימוש בהדגשת הערכים, ותכונות האופי שלו כדי לעורר רגשות בקרב קהל לקוחות פוטנציאלי או מעסיק נוכחי או עתידי.

במיתוג אישי אנו לא מתיימרים לשפר או לשנות את העצמי אלא “לארוז אותו מחדש” כך שהסביבה, כגון מעסיק נוכחי או  פוטנציאלי, תראה אותנו אחרת- לבנות תדמית נתפסת שתשרת את מטרותינו.

למה הכוונה?

לכל אחד מאיתנו יש תדמית נתפסת, וכולנו מזוהים עם תכונות האופי שלנו, ערכים, אישיות בחיים האישיים, בזוגיות, ובחיים המקצועיים שלנו. הערכה חיובית ע”י הסביבה איננה מובנת מאליו,כדי שהתדמית הנתפסת שלנו תהיה חיובית ,יש לעבוד בזה ובכל סיטואציה להגיע מוכנים לתאר ולפאר את פועלנו בהקשר לסיטואציה.

כולנו יודעים כי בעולם התעסוקה התחרותי, מיתוג אישי הוא חלק מהקריירה. האם חשבתם כיצד למנף את הקריירה שלכם? כיצד לבנות מיתוג אישי בעל השפעה שיביא אתכם אל המטרה?

מיתוג אישי נבנה על בסיס הערכים שלנו, יתרונות בולטים, בדרך שמחפשת אחר “הדבר המיוחד” הטמון בכל אחד מאיתנו, מדגישה ומבדלת אותו מאחרים.

בעולם שבו התחרות אינסופית ומס מועמדים רב מתחרים על אותו מקום, הדרך היחידה לשרוד הינה בידול ויצירת ערך מוסף אשר תועלת בצידו.

אז איך נמתג את עצמנו?טיפים להצלחה…

בשלב ראשון בואו נבין מה “הסיפור שלנו”, סיפור המותג שלנו? מהם הערכים שלנו?

מה הנכסים שאנו מביאים איתנו לתפקיד ומה החוזקות שלנו? מה מבדל  אותנו מהאחר? מה מיוחד בנו בניסיון שצברנו?

בשלב שני לאחר שדייקנו את עצמנו, יש להחליט מהי התדמית הרצויה?

מהו החזון שלנו? ומהם המטרות אליהם רוצים להגיע?

לאחר ששאלנו את השאלות, ניתן להתחיל לבנות את  התדמית  נתפסת שתשרת את המטרה.

היו יצירתיים חשבו מחוץ לקופסא ותמציאו את עצמכם מחדש. וכשתגיעו לראיון עבודה או לשיחת קידום עם המנהל יהיה קל יותר להביא את הייחוד שלכם לאחר שאתם מבינים מהו. מעסיקים יפעלו לשמר מותגים טובים וישקיעו בהם, מתוך הבנה שזו השקעה לטווח ארוך בארגון.

אז קדימה לעבודה…

×