קורת חיים – מעצב מטבחים

מעצב מטבחים קורות חיים

מעצב מטבחים

המטבח הינו אזור שופע פעילות – מה שהופך את משרתו של מעצב מטבחים למשרה מבוקשת ביותר בשוק העיצוב הפונקציונאלי. הקידמה והפתיחות לטרנדים החמים בעולם העיצוב נתנו “בוסט” נוסף לעבודת המעצב שיוצר עבורכם לא רק מטבח שימושי אלא גם מטבח מזמין ויפה לעין.
בעידן בו מרחב הכנת המזון ואכילתו מתחברים ופתוחים גם שאר חלקי הבית, נוצר צורך בהתמקצעות מיוחדת בעיצוב אזור המטבח. על כן, מכללות רבות ברחבי הארץ השכילו לפתוח שעריהם ולהציע קורסים המעודדים חשיבה תכנונית ויצירתית, ותרגומה להיבטים מעשיים. בוגרי הקורסים משתלבים בחנויות מטבחים, משרדי עיצוב פנים או כעובדים עצמאיים. כך או כך, אין כמו מעצב מטבחים להחזרת הברק למטבח.

מעצב מטבחים- הכל מתחיל בקורס

לימודי עיצוב מטבחים שייכים לתחום עיצוב הפנים, ומאפשרים רכישת מקצוע מבוקש ורווחי מבלי לעבור את המסלול השלם של לימודי עיצוב פנים. תנאי הקבלה לקורס אינם בגדר “בלתי אפשריים בעליל”, וכוללים זיקה וכשרון לעיצוב, וראיון אישי. הקורס עוסק בנושאים שונים כגון מבוא לתורת עיצוב הפנים, רישום אדריכלי, יסודות התכנון, הנדסת אנוש, תקנים בשרטוט, חומרי גלם, טכנולוגיה, סוגי מטבחים, תורת הצבע, תכנון נכון של חלל, תאורה ועיצוב משלים. כמו כן, הקורס מקנה את כל הידע והכלים לעיצוב החדר המרכזי בבית- המטבח. התענוג הלימודי מתפרס על פני מגוון הרצאות פרונטליות, עבודות כיתה ועבודות בית במתכונת סטודיו, הרצאות אורח של אנשי מקצוע, ותרגיל סיכום.

פורמט קורות חיים מעוצבים +
ILS 19.99 Details

פורמט קורות חיים מעוצבים +

פורמט קורות חיים לדוגמא הפקות ארועים

קורות חיים לעבודה סוציאלית
ILS 19.99 Details

קורות חיים לעבודה סוציאלית

פורמט קורות חיים לדוגמא נדלן

קורות חיים לדוגמא – מהנדס
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – מהנדס

פורמט קורות חיים לדוגמא אדריכלות

מעצב מטבחים- הצטייד בהתאם!

אחד התהליכים החשובים בעיצוב הוא זה המתייחס לשרטוט הטכני. במהלכו מתארים, באופן דו ממדי, גוף כגון מבנה או מכונה תלת ממדיים. הצגת הגופים נעשית בעזרת מספר חוקים ועקרונות לפיהם יכול אדם הקורא את השרטוט להבין את כוונתו של בעל השרטוט. לכן, בין הציוד של כל מעצב מטבחים מצויים סט ניירות שרטוט, עפרונות, עטים או תוכנות הדמייה ושרטוט במחשב כדוגמת סקץ’ אפ. מוסד הלימודים מקצה עבור הסטודנטים את שולחנות השרטוט, ארגזי האור ושטח העבודה אך עליהם להצטייד באופן עצמאי בעפרונות מכניים או רפידוגרפים (עטים מכניים), מחוגות, וסרגלי קנה מידה.

פינת עבודה ביתית

אלמנטים חשובים בעיצוב פינת העבודה הביתית של כל מעצב מטבחים הם התאורה הטבעית, הריחוק משאר חדרי הבית לשם שמירה על ריכוז, וחלוקת החלל כאזור עבודה וכאזור משרדי. אזור העבודה, ובמילים אחרות- הסטודיו, יכיל את שולחן השרטוט, הנייר והעפרונות והאזור המשרדי יכלול את התיקיות, הפקס, המדפסת והמחשב. המחשב כ”יועץ”, יספק לכם תוכנות עיצוב מטבחים מדהימות. מערכת הדמיה ממוחשבת תסייע לכם לחבר בין הקונספט לצבעוניות על פי סגנון העיצוב בו בחרתם יחד עם הלקוח.

טיפים לעבודה מהבית

שתפו את הלקוח בכל צעד בתהליך החל מבחירת החומרים ועד הצגת הרעיון המוגמר על גבי מערכת ההדמיה הממוחשבת ,אשר תעניק לכם ולו קנה מידה כיצד יראה מטבח במציאות. עבודה עם תוכנה לעיצוב מטבחים תעניק לכם שני דברים חשובים- היכולת לראות את המטבח בשלושה מימדים וסקיצה של המטבח בקנה מידה.

קמפיין שיווקי

קמפיין שיווקי ברשת המנוהל בצורה נבונה על-ידי אנשי מקצוע ממנף את החשיפה והרווחים הגלומים בכל עסק. קמפיין מסוג זה חושף את מגוון השרותים המוצעים והתוצרים המוגמרים של כל מעצב מטבחים החפץ בשיווק אמיתי. בנוסף, התשלום הוא אך ורק על התוצאה בפועל, משמע, מספר כניסות לאתר. גורמים אלו הופכים את השיווק באינטרנט להוגן, רווחי ומדויק מכל אלטרנטיבה אחרת, בין אם זו פרסומת טלוויזיה שעליה מזפזפים או על פלייר שמדלג מתיבת דואר ישירות לתוך הפח

×