קורת חיים – מוקדנים

קורות חיים מוקדנים

עבודת מוקדנים היא עבודה טלפונית וככזו היא מתבצעת לעיתים רבות כעבודה מהבית. מוקדן יכול לעסוק בגיוס כספים, שירות לקוחות, נציג טכני, סוכן מכירות ועוד. עבודת מוקדנים היא ייצוגית מאוד. המוקדן נותן שירות בשם החברה בה הוא עובד ומקצועיותו ואיכות השירות שלו מייצגים את החברה כולה.

עבודת מוקדנים ברוב החברות אינה דורשת השכלה מיוחדת כלשהי. העבודה כן דורשת מהעובד להיות נמרץ, כריזמטי, בעל יכולת שיווקית גבוהה ובעל מוטיבציה ותחרותיות. ההכשרה הנדרשת לצורך ביצוע התפקיד היא קורס בן מספר ימים מטעם החברה ע”מ להכשיר את המוקדן לביצוע תפקידו. קורס זה לרוב כרוך בתקופת התחייבות לחברה ובמהלכו יקבל העובד שכר בסיס בלבד. שכר העבודה בפועל נקבע לפי מכירות, גיוס לקוחות / תורמים, איכות השירות (לפי משובים) ועוד, ולכן על מוקדנים לעבוד מול מספר רב ככל הניתן של לקוחות וכמובן להעניק שירות טוב כדי שהלקוח יהיה תמיד מרוצה.

קורות חיים לעבודה סוציאלית
ILS 19.99 Details

קורות חיים לעבודה סוציאלית

פורמט קורות חיים לדוגמא נדלן

תבנית קורות חיים מעוצבת
ILS 9.99 Details

תבנית קורות חיים מעוצבת

קורות חיים לדוגמא מנהל עבודה בניין

קורות חיים לדוגמא – כלכלן
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – כלכלן

פורמט קורות חיים לדוגמא סטודנטים

תפקידם של מוקדנים אינו תפקיד פשוט כלל, אך הוא רווחי מאוד לאנשים הטובים בתחום. ע”מ להגיע להישגים טובים ולרווחים גדולים על העובד להיות בעל משמעת עצמית מאוד גבוהה ואחריות רבה, שכן כמו בכל עבודה מהבית – אין פיקוח צמוד של המעסיק על שעות העבודה. כמו-כן עבודה מהבית מלאה בפיתויים (מקרר, מיטה, טלוויזיה) אשר מקשים על ההתרכזות בעבודה. מוקדנים מקצועיים ידעו להתגבר על פיתויים אלו ולהשקיע את כל כולם בעבודה ע”מ לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. בנוסף, על מוקדן להיות שירותי ואדיב ללקוחות וכמובן שעליו להפגין מקצועיות מוחלטת בתפקידו. אחד הקשיים העיקריים בעבודת מוקדנים היא התמודדות עם לקוחות שאינם מרוצים ועם אנשים “קשים”.

מוקדנים רבים יעידו כי זהו הקושי הגדול ביותר בעבודתם. על אף המבוכה וחוסר הנעימות הנגרמת מפנייה שכזו, על מוקדן להגיב באיפוק, לשמור על ייצוגיות ולהגיב בצורה אדיבה ונעימה. מוקדן אשר יגיב בצורה לא נאותה, עלול לגרום נזק לחברה כולה וכמובן שלא יחזיק בעבודתו זמן רב. מוקדן שידע להתמודד בצורה טובה עם סיטואציות כאלה, לא רק שיצליח בעבודתו וישפר את פני החברה בה הוא עובד, אלא גם ירכוש כישורים לחיים, להתמודדות עם אנשים מחוץ לשעות העבודה.

כאמור, מוקדן יכול לעשות בדרך כלל בתור עבודה הנעשית מהבית. כיוון שעבודתו של מוקדן נעשית רובה ככולה דרך הטלפון (כמובן שיש צורך גם במחשב ע”מ לשמור נתונים לגבי הלקוחות, נתונים טכניים שיש להעביר ללקוחות וכו’), ניתן בעצם לבצע את התפקיד מכל מקום. לעבודה מהבית יתרון גדול על פני עבודה משרדית גם לעובד וגם למעסיק. מבחינת העובד, משמעות העבודה מהבית היא יכולת לשלב עבודה נוספת, לימודים או פעילויות אחרות. זאת הסיבה שאנשים נוטים לעסוק בעבודה זו כעבודה שנייה ולא כמקור ההכנסה העיקרי ולכן גם צעירים רבים עובדים בתפקידי מוקדנים כעבודה זמנית.
מבחינת המעסיק, היתרון הכלכלי הינו ברור. יש באפשרותו לגייס המון עובדים ללא תלות במקום מגוריהם ובכך לפנות לקהל יעד גדול יותר של לקוחות וכל זאת ללא צורך במשרדים, מחשבים או ציוד אחר לעובדים מלבד טלפונים / מכשירים סלולאריים הנדרשים לעבודתם

×