קורת חיים – אדריכלות – עיצוב פנים

דך הבית » קורות חיים לדוגמא – איך לרשום קורות חיים מוצלחים » קורת חיים – אדריכלות – עיצוב פנים

קורת חיים - אדריכלות - עיצוב פנים

אדריכלות – עיצוב פנים

 

ביתי הוא מבצרי – זוהי אמונה רווחת בקרב רוב בני האדם.
עוד מאז אנשי המערות – הבתים היו מבצר אישי ובית חם. אולם כמובן שאפילו אז ההומוספיאן לא הסתפק במועט, הוא קישט את ביתו בציורים ועורות. עם השנים העורות הפכו לספות עור וציורי הקיר הפכו לתמונות דיגיטאליות ממוסגרות.
האדם עבר אבולוציה עם השנים וכך גם בניית הבית וקישוטו.
בנוסף לכך הוסף פן מקצועי לדבר – לימודי אדריכלות ואיתם לימודי עיצוב פנים.

תבנית קורות חיים pro
ILS 29.99 Details

תבנית קורות חיים pro

קורות חיים מעולים לדוגמא

קורות חיים לעבודה סוציאלית
ILS 19.99 Details

קורות חיים לעבודה סוציאלית

פורמט קורות חיים לדוגמא נדלן

קורות חיים לדוגמא – רופא
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – רופא

פורמט קורות חיים לדוגמא לעולם המנהלים

לימודי אדריכלות ועיצוב פנים

בכל הנוגע ללימודים אקדמאים למקצועות אדריכלות ועיצוב פנים, הלימודים מתחלקים בין שני סוגים של לימודים בתחומי ההשכלה הגבוהה: האחד הוא תוך התמקדות על אומנות ועיצוב והשני תוך התמקדות על כל נושאי ההנדסה.
ניתן ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים עם מיקוד הנדסאי באחת מהאוניברסיטאות הטובות ביותר בארץ ולה מיקוד מדעי גרידא, הלא היא הטכניון בחיפה אשר מספק תואר ראשון באדריכלות ותעודת אדריכל בתום מסלול לימודי של כ – 5 שנים אשר כולל סטאז’ בתחום.
כמו כן ניתן ללמוד עיצוב בכלל ועיצוב פנים בפרט במוסדות האקדמיים הנחשבים ביותר בתחום האומנות הלא הם בצלאל ושנקר. יש אוניברסיטות המשלבות בין השניים ומאפשרות היתוך בין הפן ההנדסאי לפן האומנותי כגון האוניברסיטה הפתוחה, כאשר באוניברסיטה הפתוחה ישנם קורסים קצרים וממוקדים למי שלא מעוניין בתעודה אלא החוויה הלימודית כחוויה אישית מעשירה נטו.

קונספט לימודי זה נכון גם לגבי לימודי אדריכלות ועיצוב פנים במכללות. כך לדוגמא המכללה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה בספיר, לעומת לימודי עיצוב פנים לתואר של המכללה למינהל. המכללות מציעות מסלול דומה לזה של האוניברסיטאות גם בתוכן וגם בתוצאה הסופית – אולם כמובן לא זהה.
כמו כן למתעניינים בתחומים כתחביב, קיימים קורסים רבים בעיקר בתחום עיצוב פנים ופחות בתחום אדריכלות פרקטית, אשר מציעים לטעום מהעולם הנפלא של עיצוב פנים.
זאת בכדי לתת רעיונות וכלים לאנשים פרטיים לעיצוב יפה יותר ואף נכון יותר לעיתים של חלל ביתם הפרטי, משרדם כמו גם בתים של חברים ומשפחה.

בעוד הלימודים האקדמיים נמשכים 4 שנים בנוסף לשנת סטאז’ – לימודי מקצוע נעים בין שנתיים לשלוש לא כולל סטאז’. תעודת המקצוע תקנה לכם את האפשרות לעסוק בישראל באדריכלות גרידא ולהיות בעל רישיון לחתום על פרויקטים אשר יצאו לפועל גם במציאות ולא רק על הנייר. זאת שלא כמו בעיצוב הפנים אשר הינו יותר אומנותי ומבוסס על טעם אישי, שכן לרוב מעצב פנים לא יכול לעצב דירה אשר תהיה מסוכנת לדייריה, בעוד אדריכל אשר שרטוטיו לא בסטנדרט הגבוה ביותר יכולים לגרום לבנייה של בניין אשר יתמוטט על כל יושביו.

אדריכל – ציוד והשכלה נדרשת

אדריכלים אשר בוחרים לעבוד מהבית ברוב המקרים יצטרכו לפתוח משרד פרטי עם רישיון עסק וכד’ בביתם הפרטי או לעבוד מהבית כפרילנסר לחברה גדולה יותר, שכן ניתן כמובן לתכנן בית או בניין מ א- ועד –ת על הנייר, אולם לא ניתן לבנות את המבנה ללא האישורים הנחוצים לדבר. בניית חלל משרדי אישי בבית דורשת שולחן עבודה גדול לטובת שרטוטים ובניית מודלים, ניירות וציוד משרדי כולל עפרונות שונים וניירות פרגמנט שקופים או שקופים למחצה, מחוגות וכדומה. כמובן גם מחשב נייח או נייד ועליו תוכנות כגון פוטושופ ואוטוקד אשר משמשות כיום נאמנה כל אדריכל.
מי שרק מתחיל את דרכו כאדריכל יוכל לעבוד גם במשרדי אדריכלים מוכרים, כמו גם מהבית כפרילנס. עבודת אדריכל פרילנס, יכולה להיעשות בשרטוט פרויקטים והתמודדות על מכרזים. למי שהחלל הביתי משמש משרד לכל דבר, כדאי ולו לשם הנראות ונוחות העובדים, להקציב מקום אשר ישמש כחדר המתנה כולל פינת קפה כמו גם לחלק את החלל במידה ונוסף עובד לחלל החדר.

עיצוב פנים – טיפים לעבודה מהבית

למעצבי פנים אשר בוחרים לעבוד מהבית – מומלץ כי יהיו בחדר העבודה דגמים מיניאטוריים של עבודות קודמות לדוגמא, כמו גם פורט פוליו הכולל שרטוטים ודוגמאות של עבודות מוגמרות. על חלל העבודה להיות מסודר, מופרד מהחלל האישי ונוח לשימוש למעצב וללקוח. מקצועיות מהווה תמיד אלמנט חשוב בבחירת איש מקצוע ואף יותר , כאשר איש המקצוע אינו פרטי, עובד מהבית ולא דרך חברה מסחרית ואתה מפקיד בידיו את מבצרך האישי – הלא הוא ביתך. על כן חשוב מאוד להתחבר ללקוח ושהלקוח יתחבר אליך – דבר אשר מושפע מאוד מנראות מקום העבודה. מעצב ואדריכל הינם אנשי חזון ואומנות ועל כן כדאי שהם וחלל העבודה שלהם יראו בהתאם. מה גם שאם אתם מעצבים ומתכננים בתים, רצוי שגם ביתכם ייראה כמו מה שאתם רוצים למכור ללקוח.

קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס

כמובן שגם מי שעובד מהבית – מפרסם מהבית, ובעידן הגל ה – 3, של טכנולוגיה ואינטרנט, הקמפיינים הפרסומיים השימושיים ביותר הינם הקמפיינים האינטרנטיים שהם נגישים ביותר וידו הארוכה של האינטרנט מגיעה רחוק יותר מכל פלייר ומודעת עיתון.

קנית קמפיין בגוגל אדוורדס כיום הינה עניין של מה בכך והיא נגישה לכל אישה ואיש ולכל כיס גדול כקטן. התהליך הוא תהליך פשוט וקל, כולם הרי מכירים את ההודעות שמופיעות בראש הרשימה בחיפושים בגוגל, או בצד העמוד האינטרנטי – אלא הם ה”גוגל אדס” – מודעות פרסומיות באתר החיפוש העולמי – גוגל.

הדרך בה הקמפיינים הללו עובדים הינה על ידי קניית “מילים”, כאשר המילים מתומחרות בהתאם, כך לדוגמא מילים נפוצות מאוד כגון – אדריכל, עיצוב ואף עיצוב פנים ואדריכלות יעלו משמעותית יותר מאשר מילות חיפוש נפוצות פחות ושמישות פחות כגון – מעצבת פנים בשיטת פנג שואי או עיצוב פנים בסגנון אסייתי – אשר יהיו זולות יותר משמעותית.
יעילות מילות חיפוש חשובה גם היא, שכן מי שמחפש לשפץ את ביתו בגליל בסגנון בארוק, יחפש מעצב פנים באזור אשר לו קשרים עם שוכרי אומנות עתיקה ועל כן בחיפוש עיצוב כאשר הם יגיעו ל – מעצבת פנים בשיטת פנג שואי הם יראו את המודעה אולם היא לא תהיה להם לשימוש.

מעצב טוב צריך לזכור כי בעיצובו הוא מעצב לא רק את ביתו ופנים ביתו של האדם אלא גם את חיי הלקוח.

×