קורת חיים – תיווך נדל”ן

תיווך נדל"ן קורות חיים חיפוש עבודה

תיווך נדל”ן.

מוצא שלווה בביתו, בין אם הוא מלך או איכר, הוא המאושר באדם. – יוהן ולפגהג פון גטה

ביתנו הוא מבצרנו או מקור להשקעה במבצרים של אחרים. מאז שחר האנושות אנשים חיפשו להקים גג מעל ראשם ובמאות השנים האחרונות רדפו אנשים בצע כסף. השילוב בין השניים הוליד את תחום הנדל”ן בכלל וכמובן השקעות נדל”ן – אשר החלו להתפתח ולתפוס תאוצה אדירה בשנים האחרונות. המעוניינים בלימודים ובעיסוק בנדל”ן יוכלו למצוא מספר רב של מכללות בארץ אשר יעזרו להם לקבל הכשרה מקצועית בתחום ולאחר מכן למצוא עבודה בתחום המצליח והמשגשג הנ”ל.

דוגמת קורות חיים רפואה
ILS 9.99 Details

דוגמת קורות חיים רפואה

קורות חיים לדוגמא רפואה

קורות חיים לדוגמא – אדריכל
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – אדריכל

פורמט קורות חיים לדוגמא ראש צוות

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מפעיל/ת מכונה

תבנית קורות חיים עם תמונה

איפה לומדים תיווך נדל”ן?

המכללה המשותפת – המכללה המשותפת הינה מכללה וותיקה המציעה מגוון מסלולי לימודים והכשרות בתחומי ניהול וחשבונאות, חינוך, אמנות וטכנאות, ומכשירה בוגרים אנשי מקצוע המשתלבים בשוק העבודה בארץ ובעולם. למכללה מספר סניפים רב ברחבי הארץ: קמפוס חיפה, קריות, סכנין, נצרת, כרמיאל, טבריה, חדרה ונתניה.

מכון לנדר בירושלים – לימודי תיווך ושיווק נדל”ן במכללת לנדר, ביחידה ללימודי חוץ, הם לימודים מקצועיים ויישומיים, המתאימים לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום הנדל”ן. בנוסף ללימודים העיוניים, המכון מכין את תלמידיו למבחני ההסמכה לקבלת רישיון מתווך מוסמך של משרד המשפטים.

דיפלומה – בית ספר ללימודי תעודה והסמכה – פועל במסגרת המערך ללימודי חוץ של האוניברסיטה הפתוחה ומציע מגוון קורסים במסלול לימודי נדל”ן. הקורסים המוצעים במסלול הלימודי הינם – קורס יסודות המשפט לסוכני נדל”ן, השקעה בנדל”ן למשקיע הנבון, קורס מיסוי משקיעי נדל”ן וקורס הכנה לבחינת רישוי מתווכים.

הכלים שצריך ללמוד בשביל מקצוע זה הינם:

הכלים אשר יש לרכוש למעוניינים לעסוק בראיית חשבון מתחלקים לשני תחומים עיקריים עיוני ומעשי. לימודי נדל”ן הינם מקיפים מאוד וכוללים תיווך נדל’ן, תיווך מקרקעין, הכשרת מתווכי נדלן, הכנה לבחינות תיווך נדל’ן.
אלה כוללים בתחומם מגוון מקצועות ביניהם: חוק המקרקעין, תיווך נדל’ו, דיני מקרקעין, דיני חוזים, מיסוי מקרקעין, דיני שכירות, חוק הגנת הדייר, עסקאות קומבינציה, חוק הגנת הצרכן, חוק העונשין, הערכת נכסים, שמאות מקרקעין, מנהל מקרקעי ישראל, שיווק וקידום מכירות בנדל’ן וכדומה.
עם סיום הלימודים ובכדי לעסוק בתיווך מקרקעין, על סטודנטים לנדל”ן לעבור בחינת רישוי לשם קבלת רשיון לתיווך מקרקעין של משרד המשפטים.

מתווך נדלן – פינת עבודה בבית

מתווכים המעוניינים לעבוד מפרטיות ונוחיות ביתם, צריכים לסגל לעצמם פינת עבודה פרטית, ממנה יוכלו לעבוד ובה יוכלו לקבל לקוחות.
הפרטיות הנדרשת ללקוחות הבאים לייעוץ נדל”ן ומפקידים את כספם ואת הגג אשר עתיד להיות מעל ראשם – בידי אדם זר, היא רבה. מסיבה זאת בדיוק זקוק המתווך למרחב עבודה נוח, אשר ישמש כמשרד פעיל הכולל ציוד משרדי, מחשב וספריה המורכבת מספרים מקצועיים בתחום.

תיווך נדל”ן – ציוד נדרש

הציוד הנדרש לעבודתו של מתווך נדל”ן מהבית כולל בעיקר את הספרים הנחוצים לו, המיכשור הטכנולוגי הנחוץ לכול משרד בכדי לפעול וכמובן המסמכים והטפסים הנחוצים לו על בסיס יומיומי.
כמובן שמקצועות התיווך דורשים גם נסיעות רבות לשם בחינת נכסים והצגתם לקונים פוטנציאלים.
אולם בכדי לשדרג את המשרד, דבר שניתן בקלות לעשות גם מהבית, ניתן להוסיף למשרד צוות משרדי מינימאלי של מזכירה ויועץ נוסף כגון יועץ השקעות המתמחה בנדל”ן.

תיווך נדל”ן – טיפים לעבודה מהבית

עבודה מהבית מחייבת הפרדה מוחלטת בין התחום האישי לתחום המקצועי. זאת ניתן לעשות על ידי הצבת גבולות ברורים בין השניים. יש לזכור כי עבודה עם כספים ובתים של אחרים יכולה להיות מאוד מתישה אולם אין עובדה זאת אומרת כי יש להזניח השקעות נדל”ן פרטיות ואת הנדל”ן הפרטי ביותר הלא הוא הבית.

קמפיין שיווקי

שיווק באינטרנט הוא השיווק החדיש והאפקטיבי ביותר כיום והוא נוח לשימוש ויעיל במיוחד לעצמאים. הנוחות שבקניית מילים מגוגל בשילוב עם הפופולאריות של מנוע החיפוש – היא אשר מאפשרת לקונים אינדיבידואלים לפרסם את עצמם ואת פועלם ביעילות, בקלות ובמחיר הגיוני לכל כיס.
הפרסום הינו על פי מילות מפתח כאשר הקונספט של “מילה” יכול להיות מילה אחת בלבד כמו גם רצף של מילים אשר יחשבו בתמחורם למילה אחת. המבנה של מודעה בגוגל הינו – כותרת של מילת החיפוש , טקסט שיווקי קצר וקישור לאתר המפרסם.
תמחור הפרסום נעשה על ידי פופולאריות המילה אולם יעילותו היא דווקא במיקוד הפרסום. כך לדוגמא תיווך נדל”ן הינו מילה יקרה מאוד , אולם נדל”ן להשקעות בנתניה, מילת חיפוש ספציפית מאוד, הינה זולה יותר אולם אפקטיבית יותר שכן היא פונה למי שמחפש שירות זה

×