קורת חיים – ראיית חשבון

ראיית חשבון קורות חייםראיית חשבון

לכל מקום אליו נפנה אנו יכולים לראות מסביבנו מספרים. בחשבון החשמל החודשי, במחשב הביתי, במערכות הבנייה, בשיעורי החשבון ועוד. מספרים מרכיבים נוסחאות, משוואות, בעיות ופתרונות לרוב אולם מי הוא אלוהי המספרים?

הלא הוא רואה החשבון. כיום כאשר לכל איש עסקים יש פסיכולוג עורך דין ורואה חשבון, אין זה פלא שמקצוע ראיית חשבון הפך כה פופולארי.

קורות חיים של מתכנת/ת
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מתכנת/ת

כתיבת קורות חיים מקצועית

כתיבת קורות חיים
ILS 19.99 Details

כתיבת קורות חיים

קורות חיים לדוגמא ניהול

תבנית קורות חיים לדוגמה +
ILS 19.99 Details

תבנית קורות חיים לדוגמה +

קורות חיים לדוגמא סטודנט

היכן ללמוד ראיית חשבון?

המרכז האקדמי כרמל: במסגרת לימודי מנהל עסקים במרכז ייחשפו הסטודנטים לתוכנית לימודי רב תחומית, אשר תאפשר להם לרכוש ידע ניהולי עסקי לצד כלים יישומיים. בין תחומי הלימוד לתואר הראשון בעסקים, מציעה המכללה מגוון תחומי התמקצעות כגון: שיווק, ניהול כללי, ניהול משאבי אנוש, ניהול התפעול, כלכלה, מערכות מידע, פיננסים, אסטרטגיה ניהולית וכמובן ראיית חשבון.

המכללה למנהל: המכללה למנהל, אשר נחשבת כיום לאחד המכללות הטובות בארץ, מציעה מסלול חשבונאות למעוניינים לעסוק בראיית חשבון. התלמידים זוכים ללימודים הפותחים להם את העולם העסקי, מסחרי, משפטי בפניהם ומאפשרים להם להשתלב במשרות ניהול ומשרות מפתח באירגונים מובילים במגזר הציבורי והפרטי.

המכללה האקדמית נתניה: מכללת נתניה מציעה למעוניינים בראיית חשבון לימודים איכותיים, מקיפים ויישומים. הלימודים נועדו להכשיר מנהלים, רואי חשבון, אנשי עסקים ומסחר לטובת השתלבות בשוק ההון, בעולם העסקים, במשרדי רואי חשבון ובמגוון משרות מפתח. השילוב בין לימודי כלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים הוא שילוב אשר המכללה מחשיבה למנצח והוא ההופך את בוגרי הלימודים למומחים רב תחומיים מבוקשים.

 

הכלים שצריך ללמוד בשביל מקצוע זה הינם:

הכלים אשר יש לרכוש למעוניינים לעסוק בראיית חשבון מתחלקים לשני תחומים עיקריים – עיוני ומעשי:

הכלים אשר יש לרכוש למעוניינים לעסוק בראיית חשבון מתחלקים לשני תחומים עיקריים – עיוני ומעשי:

 

עיוני – הרקע העיוני הנחוץ לרואה חשבון הינו :בעיות מדידה בחשבונאות, דיני מיסים, מימון, סטטיסטיקה, שוק ההון, מערכות דיווח בתאגידים, מבנה מערכות חשבונאות, ביקורת חשבונות, שוחות כספיים, משפט מסחרי, דיני חברות, כלכלה, מתמטיקה, תורת ההחלטות, תורת המשחקים, שיווק, שימושי מחשב בחשבונאות, חשבונאות ניהולית, חשבונאות פיננסית, כלכלת ישראל, ניהול סיכונים פיננסיים, דיני ניירות ערך ובורסה, התנהגות ארגונית, חקר ביצועים, מיסוי בינלאומי, מיסוי מקרקעין וכדומה.

מעשי – בכדי לעסוק בראיית חשבון יש לעבור את בחינת ההסמכה של מועצת רואי החשבון. לשם כך מכינות המכללות את הסטודנטים לראיית חשבון – לבחינה אשר נחשבת קשה מאוד ורבים אינם עוברים בנסיון הראשון.

רואה חשבון – פינת עבודה בבית

רואה חשבון המעוניין לעבוד מפרטיות ונוחיות ביתו, צריך לבנות משרד בבית שכן פינת ישיבה קטנה אינה תענה על דרישותיו של רואה חשבון.
הפרטיות הנדרשת ללקוחות הבאים לייעוץ כלכלי, ומפקידים את כספם האהוב בידי אדם זר היא רבה, ובדיוק לשם כך זקוק רואה החשבון לחדר אשר ישמש כמשרד פעיל הכולל ציוד משרדי, מחשב וספריה המורכבת מספרים מקצועיים בתחום העסקי.

רואה חשבון – ציוד נדרש

הציוד הנדרש לעבודתו של רואה חשבון מהבית כולל בעיקר את הספרים הנחוצים לו, המיכשור הטכנולוגי הנחוץ לכול משרד בכדי לפעול וכמובן המסמכים והטפסים הנחוצים לו על בסיס יומיומי.
אולם בכדי לשדרג את המשרד, דבר שניתן בקלות לעשות גם מהבית, ניתן להוסיף למשרד צוות משרדי מינימאלי של מזכירה ויועץ נוסף כגון יועץ השקעות.

ראיית חשבון – טיפים לעבודה מהבית

לכל אנשי המקצוע אשר עובדים מהבית, מומלץ מאוד לעשות את ההפרדה מוחלטת בין התחום האישי לתחום המקצועי. דבר אשר ניתן לעשות בצורה מוצלחת על ידי הצבת גבולות ברורים בין השניים.
יש לזכור כי עבודה עם כספים של אחרים יכולה להיות מאוד מתישה, אולם אין עובדה זאת אומרת כי יש להזניח את החשבונות הפרטיים שכן הם לא ישלמו את עצמם.

קמפיין שיווקי

שיווק באינטרנט הוא השיווק החדיש והאפקטיבי ביותר כיום והוא נוח לשימוש ויעיל במיוחד לעצמאים. הנוחות שבקניית מילים מגוגל מאפשרת לקונים אינדיבידואלים לפרסם את עצמם ואת פועלם בקלות ובמחיר הגיוני לכל כיס. הפרסום הינו על פי מילות מפתח כאשר הקונספט של “מילה” יכול להיות מילה אחת בלבד כמו גם רצף של מילים אשר יחשבו בתמחורם למילה אחת בלבד.
המבנה של מודעה בגוגל הינו – מילת החיפוש אשר קבע המפרסם, טקסט פירסומי אשר המפרסם בוחר וקישור לאתר המפרסם. תמחור הפרסום נעשה על ידי פופולאריות המילה אולם יעילותו היא במיקוד הפרסום. כך לדוגמא ראיית חשבון הינה מילה יקרה מאוד, שכן היא זוכה לחיפושים רבים, אולם ראיית חשבון לעצמאים בחדרה, מילת חיפוש ספציפית מאוד, הינה זולה יותר אולם אפקטיבית יותר שכן היא פונה למי שמחפש שירות זה בדיוק

×