קורת חיים – עריכת דין

קורות חיים עורך דין

עריכת דין

עורך דין הנו אחד הדמויות החשובות ביותר לכל בעל עסק עצמאי ובכלל. דווקא ברגע שהכי תצפו לזה, בזמן שהצלחתכם תהיה בשיאה או דווקא בתקופת משבר – פתאום מגיעה תביעה נגדכם או נגד העסק שלכם ואתם נכנסים לבעיה.

עבודה מהבית לאנשים עצמאיים – מחייבת עורך דין צמוד , שיוכל לעזור בעת הצורך ויעזור בניהול השוטף של העסק מבחינת ניהול עובדים, הסכמים וחוזים וכמובן תביעות קטנות.

הכנת קורות חיים
ILS 19.99 Details

הכנת קורות חיים

קורות חיים לתפקיד נהילי

קורות חיים מעוצבים +
ILS 19.99 Details

קורות חיים מעוצבים +

פורמט קורות חיים לדוגמא אדמיניסטרציה

קורות חיים לסטודנט
ILS 19.99 Details

קורות חיים לסטודנט

דוגמא כללים לכתיבת קורות חיים

היכן ללמוד משפטים?

 

המכללה למנהל – המכללה למנהל נחשבת לאחת המכללות הטובות בארץ. למכללה בית ספר ותיק, גדול ובעל שם ללימודי משפט. לימודי המשפטים במכללה מוצעים לתואר ראשון במשפטים, ותואר שני במשפטים. הלימודים נעשים תוך התייחסות למגוון תחומי העיסוק המשפטי ובשילוב של לימודים עיוניים ומעשיים.

המרכז האקדמי למשפט ועסקים רמת גן – הסטודנטים במרכז נהנים מלימודים רב תחומיים בלימודי תואר ראשון במשפטים הכוללים הקניית ידע בתחומים רבים החשובים להעמקת הידע הנחוץ למעוניינים להשתלב במערכת המשפט כגון – פילוסופיה, מדעי המדינה וכלכלה.

המכללה האקדמית בצפת – המכללה מציעה לימודים בעיר היפיפיה צפת אשר גדולי ההוגים היהודים התרכזו בה במשך שנים. הלימודים במסלול מחייבים את הסטודנטים בהשתתפות בקורסי חובה, קורסי בחירה וסמינריונים כנהוג בתארים ראשונים במדעי החברה. בסיום הלימודים יוענק תואר ראשון במשפטים למסיימים ותינתן להם ההזדמנות לגשת לבחינות הלשכה.

הכלים שצריך ללמוד בשביל מקצוע זה הינם:

יש צורך בלמידת כלים עיוניים ומעשיים לטובת מקצוע עורך דין:

עיוני – הרקע העיוני הנחוץ למשפטנים ועורכי דין כולל דינים בינלאומיים, הסטוריה של משפט, משפט יהודי, אטיקה וכדומה. כל התחומים הללו נלמדים הצורה מקיפה בארבעת השנים הראשונות בלימודי המשפט, השנים בהם רוכשים התלמידים תואר ראשון במשפטים. בכדי לקבל תעודת עריכת דין יש לעבור את מבחני הלשכה המדינית.

מעשי – בכדי לעסוק בעריכת דין יש לעשות סטז’ במשרד עורכי דין בכדי ללמוד את המקצוע, להתמקצע בהתמחות מסויימת ולקבל הכשרה פרקטית ולא רק על הנייר. הפרקטיקה הנדרשת לעורכי דין אורכה בממוצע כשנה והיא מתחילה לקראת או עם סוף לימודי התואר הראשון.

 

עורך דין – פינת עבודה בבית

עורכי דין המעוניינים לעבוד מפרטיות ונוחיות ביתם צריכים לבנות משרד בבית, שכן פינת ישיבה אשר יכולה לספק את העוסקים בעיצוב תכשיטים לדוגמא העובדים מהבית, לא תספיק לעורך דין עובד. הפרטיות הנדרשת ללקוחות הבאים לייעוץ משפטי היא כשל פסיכולוג.
לשם כך צריך להיות חדר אשר ישמש כמשרד פעיל הכולל את כל המיכשור הטכנולוגי כגון מחשב, מדפסת ופקס כמו גם הספרים הדרושים בדינים כללים ובדינים בהם העורך דין מתמחה.
בנוסף מומלץ מאוד שיהיה חדר קבלה, אין לדעת מה הפשע אשר ביצע האדם המחפש ייעוץ משפטי ועל כן כדאי להפריד את הלקוחות ממשפחת העורך דין, כמו גם שלקוחות המחפשים ייעוץ רוצים לעשות את זה באווירה סודית ואינטימית ולא לעיני בני משפחתו של העורך דין.

עריכת דין – ציוד נדרש

הציוד הנדרש לעבודתו של עורך דין כולל העיקר את הספרים הנחוצים לו, המיכשור הטכנולוגי הנחוץ לכול משרד בכדי לפעול. אולם בכדי לשדרג את המשרד, דבר שניתן בקלות לעשות גם מהבית, ניתן להוסיף למשרד צוות משרדי מינימאלי של מזכירה ויועץ משפטי נוסף.

משרד עורך דין – טיפים לעבודה מהבית

לכל אנשי המקצוע אשר עובדים מהבית מומלץ מאוד לעשות את ההפרדה בין התחום האישי לתחום המקצועי. הצבת גבולות ברורים בין שני העולמות תקל עליכם מאוד. יש לזכור כי עבודה במשפט יכולה להיות מאוד אמוציונאלית ועל כן מתישה מאוד מנטאלית ועל כן יש לדעת לא לקחת הביתה את העבודה.
בנוסף כדאי להשאיר את תרבות הויכוח המשפטית במקומה הטבעי – בית המשפט, שכן אף אחד לא רוצה להתווכח עם עורך דין על שטיפת כלים בצורת דיון בעד ונגד עם סיכומי ביניים.

קמפיין שיווקי

שיווק באינטרנט הוא השיווק החדיש והאקטיבי ביותר כיום לעצמאים. הנוחות שבקניית מילים מגוגל מאשפרת לקונים אינדיבידואלים לפרסם את עצמם ואת פועלם בקלות ובמחיר הגיוני. הפרסום הינו על פי מילות מפתח כאשר הקונספט של “מילה” יכול להיות מילה אחת בלבד או רצף של מילים אשר יחשבו בתמחור למילה אחת. המבנה של מודעה פרסומית מסוג זה הינו – מילת החיפוש – כותרת, טקסט פרסומי נלווה וקישור לאתר המפרסם.
התמחור של קמפיין כזה נעשה על ידי פופולאריות המילה אולם יעילותו היא במיקוד הפרסום.
כך לדוגמא עריכת דין הינו מילה יקרה אשר זוכה לחיפושים רבים, אולם עריכת דיני משפחה בגירושין, מילת חיפוש ספציפית מאוד, הינה זולה יותר אולם אפקטיבית יותר שכן היא פונה לחיפוש ממוקד ועל כן ללקוחות עם פוטנציאל גבוה

×