איך מאזנים בין קריירה לפנאי בלי לוותר על שום דבר?

התפיסה הרווחת כיום היא שכל בחירה שאדם עושה במהלך חייו כרוכה בוויתור מסוים, בהקרבה ובביצוע של פשרות. באופן עקרוני, למרות שטכנית בכל פעם שאנחנו בוחרים ללכת בדרך אחת, אנחנו למעשה מוותרים על דרך אחרת, יש באפשרותנו לשנות את האופן שבו אנחנו תופסים את הוויתור או את ההקרבה. במידה ונמשיך לתפוס את הוויתור כהרה גורל, כקשה או כעול, לא נוכל לנהל חיים שלמים ומאושרים לעולם. אי לכך, אנחנו מציעים לכם להסתכל על כל אותן בחירות שאנחנו עושים באור שונה לגמרי.

קורות חיים של מלצר/ית
ILS 19.99 Details

קורות חיים של מלצר/ית

קורות חיים מעוצבים למורים ומשרד מחינוך

קורות חיים לדוגמא – סוכן מכירות
ILS 29.99 Details

קורות חיים לדוגמא – סוכן מכירות

קורות חיים לדוגמא בכלכלה ומנהל עסקים.

דוגמת תבנית קורות חיים מעוצבת
ILS 9.99 Details

דוגמת תבנית קורות חיים מעוצבת

קורות חיים מעוצבים לדפוס

לא בחרתי לבוא לעולם…

אנשים רבים מרגישים כי עליהם לבחור בין חיים קרייריסטים לבין חיים מלאי פנאי. עבורם הבחירה בקריירה משמעותה ביטול ומחיקה של שעות הפנאי, הקרבה של חיי משפחה וביטול חלק לא מבוטל מתחושת העצמי. מצד שני, בחירה בחיים של פנאי משמעותה מבחינתם ויתור על מיצוי היכולות בתחום מסוים. כמובן שבמידה ואדם ישקיע את רוב שעות היממה שלו בצמיחה קרייריסטית, מן הסתם ייתכן ויגיע להישגים טובים יותר, אך האם זהו באמת רצונו? הדרך שבה אנחנו מציעם לבחור היא הדרך שמשלבת בצורה הטובה ביותר את שני העולמות יחד, את העולם של הקריירה ואת העולם של הפנאי. רק כאשר תצליחו להבין באמת מה הן השאיפות שלכם בכל תחום, תוכלו לבחור את הבחירה הנכונה עבורכם שבה לא תצטרכו להתפשר על דבר. האמת המוחלטת נמצאת אי שם באמצע, בין ההתמסרות הטוטאלית לעבודה ולפרנסה לבין הצורך לבלות כמה שיותר זמן בחיק המשפחה או בטיפוח התחביבים.

הסכנה שבקיצוניות

בסופו של דבר הקצוות אף פעם לא מועילים לאדם משום בחינה. אף אחד לא מעוניין להתמסר באופן טוטאלי לעבודה שלו ואף אחד לא מעוניין להגיע למצב שבו הוא רעב ללחם כיוון שהקדיש את כל מרצו למשפחה ולתחביבים. אי לכך, מה שעליכם לעשות כדי לאזן בין הקריירה והפנאי הוא להבין בעצמכם היכן נמצאת נקודת האיזון. לאחר מכן, כל אותם דברים שנראה לכם בעבר שאתם מעוניינים בהם, יתגלו כפחות ופחות מעניינים. ניתן להקביל זאת לאדם שמעוניין לרדת במשקל אבל אוהב לאכול מזונות משמינים. מצד אחד הוא לא מעוניין לוותר על ההנאה שלו אך מצד שני הוא מעוניין לשמור על בריאותו. במידה וימצא את נקודת האיזון שבה הוא מרגיש הכי נכון, יבין עד מהרה כי הוא למעשה לא מוותר על צריכה מופרזת של מזונות משמינים פשוט מכיוון שהוא לא מעוניין לפגוע בבריאותו. קחו לכם את הזמן, חשבו על כך ומצאו את הנקודה הספציפית שבה לא תצטרכו לוותר על דבר כיוון שתלכו בדיוק בדרך שבה אתם מעוניינים לצעוד ולא באף דרך אחרת.

×