חיפוש עבודה בלוחות דרושים

מסקרים עולה שהחוויה של מחפשי עבודה אינה טובה עם לוחות עבודה גדולים כמו ג’ובמאסטר, אלג’ובס וכד’, בכל פעם שאתם עורכים סקר לא מדעי כמו זה אתם בדרך כלל שומעים יותר ממשתמשים ממורמרים מאשר שמחים. עברנו על כמה מאמרים תקשורתיים שיצאו לאחרונה על לוחות עבודה גדולים, כדי שנוכל להציג נקודת מבט מאוזנת יותר של היתרונות וחסרונות, כמו גם כמה רעיונות להכנה לקראת חיפוש עבודה באינטרנט.

כתיבת קורות חיים
ILS 19.99 Details

כתיבת קורות חיים

קורות חיים לדוגמא ניהול

קורות חיים של אח/ות
ILS 19.99 Details

קורות חיים של אח/ות

קורות חיים לדוגמא כלכלן

תבנית קורות חיים מעוצבת
ILS 9.99 Details

תבנית קורות חיים מעוצבת

יתרונותיו של לוח דרושים גדול:
לוחות העבודה הגדולים, הם מקום התחלה טוב לחיפוש עבודה באינטרנט. מצטט מומחה קריירה ומנהל משאבי אנוש, ג’וש קובנר. הרטפורד מציין כי לוחות העבודה העיקריים הם כלי יעיל למי שעדיין לא צימצם את חיפוש העבודה ע”פ יכולותיו ומעוניין לקבל מושג על השוק. וול סטריט ז’ורנל מדווח כי 73 אחוזים של המגייסים מבלים את רב הזמן באינטרנט בחיפוש אחר מועמדים.

חסרונות של לוחות עבודה גדולים:

חלק מהעבודות שמפורסמות בלוחות עבודה אינן אמיתיות או שאלו פרסומים מיושנים , מדווח סטייסי ברדפורד מהוול סטריט ז’ורנל. מעסיקים לפעמים כותבים “משרות פנטזיה ” משרות אלו הן סוג של מסע דיג כדי לבדוק את הביקוש בתחום חיפוש עבודה. ברדפורד מייעץ לדורשי עבודה “להימנע מלשלוח קרורות חיים למשרות עם תיאורי עבודה מעורפלים או אלה שפורסמו על ידי מגייסים בעילום שם. ” גישה ברורה , כדי למנוע פרסומים מיושנים היא לבדוק את תאריך הפרסום.

לסיכום ניתן לאמר שלוח דרושים הוא עדיין מקום לחיפוש עבודה, אך אתרים המציעים להעלות פרופיל מקצועי ולייצר סוג של אינטראקציה עם המעסיק הופך להיות הדבר הבא בשוק העבודה, בחיפוש עבודה ובגיוס ע”י מעסיקים

×