בחירת לימודים מקצועיים לתעודה שתקדם אתכם במציאת העבודה הבאה

בעת הגשת מועמדות למשרות מקצועיות/ בכירות, במרבית המקרים דרישות המגייסים כוללות התייחסות גם להשכלה רלוונטית תואמת לתחום. יתכן שלא בכל המקרים תידרשו להוכיח ניסיון מקצועי קודם ובהתאם לכך תיבחן התאמתכם לדרישות המשרה גם כבוגרים לימודים טריים,  במרבית הפעמים לא תהיה פשרה על תעודה מקצועית מוכחת. בחלק מתחומי העיסוק יהיה צורך בתואר אקדמי ראשון או מתקדם בעוד שבתחומים אחרים תידרשו להציג תעודת סיום קורס מקצועי. קחו בחשבון כי מדובר במסמך רשמי שביכולתו לסייע לכם בהשגת עבודה מקצועית ובחלק מהמקרים אף הדבר יהווה תנאי סף לבחינת מועמדותכם למשרה המוצעת. אם כך, לאור החשיבות של התעודה המקצועית, חשוב לבחור בקפידה את הלימודים שיקדמו אתכם בהשגת המטרה כדי להתחיל לצבור ניסיון או לצורך המשך התפתחות בתחום העיסוק המעניין אתכם. להלן מספר עצות מנחות

כתיבת קורות חיים בקלות
ILS 19.99 Details

כתיבת קורות חיים בקלות

פורמט קורות חיים לדוגמא ניהול קשרי לקוחות

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון
ILS 9.99 Details

קורות חיים לדוגמא – רואה חשבון

פורמט קורות חיים למערכות מידע

קורות חיים אבטחה
ILS 19.99 Details

קורות חיים אבטחה

פורמט קורות חיים מרשימים

מוניטין בקורות החיים

בעת בחירת מוסד הלימודים והמסלול כדאי להתחשב במקומות הנחשבים והמוכרים כולל התעודות הנדרשות לתפקידים בענף. תוכלו להתעדכן לגבי מידע זה במסגרת פרטי דרישות המגייסים המופיעות בהצעות העבודה הרלוונטיות. כמובן שכדאי להעדיף מוסדות לימוד מוכרים ובעלי מוניטין מאחר ואלו יזקפו נקודות זכות לטובתכם כשהם יופיעו בקובץ הקורות חיים. ההנחה העומדת מאחורי היא שמקום לימודים הנחשב בתחום מציע מסלול לימודים מקצועי, מקיף וכזה שמכשיר בצורה מיטבית את תלמידיו ומעניק להם את הכלים העדכניים ביותר. לגבי אופי התעודה, וודאו האם נדרש תואר אקדמי, סיום לימודי תעודה או קורס מקצועי וזאת לפני ההרשמה בפועל והשקעת הזמן והתקציב. קחו בחשבון שבאופן שוטף נפתחים מסלולי לימודים חדשים ומגוונים אך במקביל כדאי לוודא כי מסלולים אלה הינם מוכרים כפי הנדרש ואכן רלוונטיים לדרישות השוק מבחינת תחום העיסוק הרלוונטי.

תיאוריה לצד פרקטיקה בשטח

לצורך הפנמת חומר הלימודים וכדי ליהנות מכלים מקצועיים, כדי לבחור מסלולי לימוד שמציעים לא רק שיעורים תיאורטיים בכיתה אלא גם התנסות פעילה. התנסות מהסוג יכולה להיות בכיתת הלימוד במסגרת תרגול, סימולציות ועבודה בקבוצות או דווקא בדמות יציאה לשטח במסגרת סיורים ותרגילי עבודה חווייתיים באתרים שונים. בחלק מתחומי הלימוד, מוסדות הלימוד מציעים גם אפשרות להכין תיק עבודות מקצועי במהלך תקופת הלימודים כך שתוכלו ליהנות בסיום הלימודים מתעודה מקצועית ותיק פורטפוליו המהווה כרטיס ביקור לצורך קבלה לעבודה. כמו כן, תיתכן אפשרות להמשך התמחות במסגרת מקצועית לאחר סיום הלימודים, דבר שיקנה לכם הזדמנות להכשרה מעשית בשטח, כפי הקיים לדוגמה בלימודי הפקת אירועים .  ישנם אף מוסדות לימוד המציעים שירותים מקצועיים למחפשי עבודה לאחר סיום הלימודים כולל סדנאות מקצועיות או ייעוץ אחד על אחד המתמקדים בתהליך חיפוש עבודה יעיל, כפי הקיים למשל במוסדות לימוד מקצועות טכנולוגיים.

סביבת לימודים אופטימאלית

לצורך הקניית הכלים המקסימאליים שישמשו אתכם לצורך עבודה מקצועית בתחום העיסוק כדאי לבחור במקומות לימוד ובמסלולים המציעים לימוד בכיתות קטנות הכוללות כמות מוגבלת של תלמידים וזאת לצורך למידה אופטימאלית ויחס אישי של המרצים לכל תלמיד. במרבית המקומות מקובל להשתתף בשיעור ניסיון כדי להתרשם בזמן אמת מהאווירה בכיתה, מיחס המרצה לתלמידים וממידת העניין בשיעור ובהירות החומר הנלמד. בדרך זו תוכלו לקבל חוות דעת אמיתית ככל הניתן אודות התאמת הלימודים לצרכים שלכם ולא להסתמך על מידע יבש בלבד, שאינו אובייקטיבי, הניתן על ידי נציג מטעם המקום. במעמד שיעור הצפייה תוכלו גם לקבל חוות דעת של תלמידים קיימים לגבי שביעות רצונם ולדלות מידע חסר ממקור ראשון.

×